|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() Sendt: 03-Oktober-2008 kl. 09:38 |
|
|
||
![]() |
||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|
New Line gør :D Så får vi se når SF-Film announcer den :) |
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
|
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() |
|
Ja det er jo dem der skal udgive de danske |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|
Enig
|
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|
Man skal nok forvente den først kommer et godt stykke inde i 2009. Endvidere kører de nok med verdensrelease således alle får den på samme tid. |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
|
Som nævnt nogle gange, når snakken falder på New Line og LOTR: Man må håbe de dropper deres slemme vane med at ædelægge deres udgivelser med DNR, før de kommer for godt igang med LOTR på blå. Hvis der er én filmserie derude, der fortjener ikke at blive smadret af diverse billedbehandlingstingester, så er det LOTR-serien!
|
||
![]() |
||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
|
Står der ikke bare "vi har planer om at udgive de her film"
jeg jubler først når jeg har fået en dato... jeg glæder mig derimod allerede :D |
||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nemlig det der bliver sagt. Vi vidste jo allerede der blev kigget på en master da Peter Jackson har sagt der blev arbejdet på en :) |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Det virker underligt at der kun står The Lord of the Rings: Fellowship of the Ring og ikke hele triologien. Det giver ingen mening ikke at udgive dem alle på en gang. Og selvfølgelig har de "planer" om at udgiver den/dem ....... men der står jo intet om hvornår, så denne "nyhed" kan man ikke bruge til noget. Og "planer" ..... altså Shawshank Redemption er kommet. |
||
![]() |
||
Aqaitas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
|
Jeg holder nu min jubel tilbage indtil highdefdigest og blu-ray.com bekræfter at de kommer
![]() |
||
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
||
![]() |
||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
|
Altså... der har vel ALDRIG været tvivl om at de kommer... men blot om hvornår det sker...
man kunn godt frygte at vi er ude i en "over 3 år" periode med dvd også, for så kan de udgive "standard1" "Standard1 boxset" "standard1 forlænget" "standard1 forlænget boxset" det samme med 2 og 3 og til sidst Standard123 boxset "standard123 forlænget boxset" "ultra deluxe 123 forlænget boxsæt med perler og løg" maksimal profit på minimal indsats... men lad os nu se... er før blevet overrasket... |
||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |