|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cmglobal ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Borup Status: Offline Point: 128 |
![]() Sendt: 04-Oktober-2008 kl. 15:43 |
har lige købt min første projektor, og skal nu finde et lærred, er studerende så til at starte med skal det være betaleligt og jeg ser kun et par film om ugen alligevel til tv har jeg min pioneer fladskærm... men nogen der kender noget til kingpin der kan jeg f.eks. få en 90" lærred med motor til ca 2300,- men er det noget helt skidt??
er der noget andet i kunne enbefale til en max 3000-4000kr |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
![]() |
Jeg kender ikke det lærred, men med mindre du er ekstremt magelig, og godt kan lide wow effekten ved et motorlærred (der nok hurtigt går over), ville jeg spare motoren væk, og købe et manuelt hvor pengene er brugt på selve lærredet i stedet for. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
![]() |
jeg har haft et kingpin motor lærred Ok til prisen. men kan nemt lave buler som andre rullelærreder. Lugter rigtig grimt de første gange det er ned. Motor og fjernbetjning virker super godt. |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
eneste billige lærred der fungere er et lizzau white flex men så fåes det ikke med motor :P
|
|
![]() |
|
ikeaboy ![]() -- ![]() Oprettet: 12-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 321 |
![]() |
ej jeg har da et quality screen ONE 95" (uden motor) som jeg vel har haft i ca et ½ år og der er da stadig ikke nogle buler i. Tror måske også handler om man ruller det op når man er færdig med at bruge det. |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
![]() |
Eller også handler det om, at det netop rulles (forkert) op. Et manuelt filmlærred har nemmere ved at blive ujævnt fordi filmdugen bliver rullet stramt (man holder igen på filmdugen når den ruller op). Fra: http://www.techhaus.dk/product_info.php?cPath=84_299&pro ducts_id=3418
|
|
![]() |
|
ikeaboy ![]() -- ![]() Oprettet: 12-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 321 |
![]() |
Ja det havde jeg ikke lige tænkt på, men det lyder da meget rigtigt. Dog vil jeg mene at en dug der er så tyk som den jeg selv har, vil have svært ved at blive rullet forkert op, med mindre man bare tager og løsner låsmekanismen og derefter bare giver slip. |
|
![]() |
|
mowa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
Og du har prøvet alle billige lærreder? |
|
![]() |
|
Zamenhof ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Der er i hvert fald to alternativer, der ikke er blevet nævnt. Et Multibrackets 90" til 1800 kr. og et Quality Screen Oxygon 92" til 3800 kr. Jeg har dog ingen erfaring med nogen af dem, men er selv på udkig efter et lærred med nøjagtigt de samme specifikationer. Er der nogen herinde, der har nogle gode råd til os? |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
Nej det har jeg ikke, men man ved coating er dårlig på et billig lærred, derfor kan du ligeså godt bruge væggen som lærred. du har heller ikke set alle discount tv men alligevel ved du at kvaliteten stinker på dem alle. der snakker vi denver,dantax,prosonic mm. |
|
![]() |
|
mowa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
Men ikke desto mindre reklamerer du med at Lissau laver det eneste brugbare billige lærred - kan du underbygge den påstand? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |