|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 291 |
![]() Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 17:06 |
Hej
Nu har jeg længe gået og tænkt over intelligente hjem. Jeg synes det er super smart. Jeg bor godtnok kun i en to værelses, men man er jo ikke nørd for ingenting. Jeg kunne godt tænke mig en sensor som kan sættes til ens lys og el som så selv slukker for det når der f.eks. ikke har været bevægelse der i en time. Nogle der ved hvor jeg kan læse mere om det, eller som ved noget? |
|
![]() |
|
Erik L ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Hej
Det kan du på Z-wave det kan købes i DK. Mvh Erik L. |
|
Mvh Erik
|
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Hej Erik. Kan du give mig lidt mere info. Jeg er i gang med at google rundt, men jeg kan ikke rigtig helt finde ud af hvordan det så skulle sættes sammen og tilkobles? For sensorer skal vel sættes til noget lys, og til de TV, osv |
|
![]() |
|
Business101 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
![]() |
det kunne være fedt hvis LK ville lave en serie med Z-wave da danfoss allerede er kommet med en ventil.
hvis ikke lk er interesseret må vi håbe at der er en af de nye spillere på det danske marked der tager det op ![]() |
|
Panasonic TH-42PX70EA, Onkyo TX-SR605, KEF KHT5005.1
KEF KHT2005.2 Dreambox dm500-s, Popcorn Hour Windows Home Server SB3 og Squeezebox Duet |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Spørgsmålet er, om LK vil se det som en konkurrent eller som et supplement/komplementærprodukt til deres eget IHC. |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Du kan bla. få en masse info på Innovus' hjemmeside, de har masser af de ting du omtaler, de har masser af temperatur og bevægelsessensor'er som kan kombineres på en masse sjove måder, og så kan det hele kobles på deres home-et-eller-andet så man kan se præcis hvor meget strøm man bruger... og man kan lave en global sluk knap, der klipper alt unødigt når man går hjemmefra... spændende sager...
Edit: Ellers er der også Zwaves hjemmesiden Redigeret af fumper - 06-Oktober-2008 kl. 20:36 |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |