Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
bony
Super bruger
Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 358
|
Emne: Bestilling hos Medianess.de? Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 23:27 |
Hej,
Jeg har her til aften placeret en bestilling på en Onkyo 606 hos Medianess.de. Nu skulle jeg endelig ind i HD-kampen.
Efter at have tastet alle mine oplysninger ind, skulle man taste sine kreditkort-oplysninger ind også. Efter at de var blevet tastet ind, trykkede jeg godkend og så stod siden lidt stille og der kom en kasse med "sikre og ikke sikre sider" hvortil jeg trykkede fortsæt. Den går ud i menuen igen. Da jeg så senere går ind i "Min konto" for at se om bestillingen var gået igennem, ser jeg til min skræk at der ikke står noget om nogen bestilling. Hverken under "åbne bestillinger" eller under "tidligere bestillinger". Jeg går hermed ud fra at varen IKKE er blevet bestilt, smutter ind og finder varen påny og trykker den i kurven. Her ser jeg så at der pludselig er TO gange Onkyo 606'ere i min kurv. Så er den jo med sikkerhed ikke blevet bestilt. Jeg sletter den ene, kører bestillingen igennem på den ene kun, men til min skræk sker der nøjagtigt det samme.
Jeg fatter det simpelthen ikke. Jeg har handlet over nettet tusind gange før - også fra denne computer. Så kan ikke se hvad der er gået galt.
Hvis jeg ikke har modtaget nogen bekræftelse på e-mail og oplysningerne heller ikke står på deres hjemmeside under min konto, må jeg vel gå ud fra at varen IKKE er blevet bestilt? Men kan jeg nu risikere at de trækker pengene to gange? Jeg kan teoretisk set ikke vide om handlen med kreditkort alligevel gik igennem. Jeg fik jo under alle omstændigheder trykket på "videre" knappen efter hver bestilling.
Har jeg grund til at bekymre mig eller kan jeg roligt bestille varen et andet sted? Jeg havde planer om at skulle bruge den her i uge 42, så det ville være ærgeligt hvis nu jeg mistede muligheden!
Håber nogen kan hjælpe mig..
Mvh. Bony
Redigeret af bony - 06-Oktober-2008 kl. 23:31
|
 |
Sandal
Guld medlem
Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Point: 2585
|
Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 23:32 |
Send dem en e-mail og forklar hvad der er sket.
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
 |
bony
Super bruger
|
Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 23:37 |
Sandal skrev:
Send dem en e-mail og forklar hvad der er sket.
|
Det gjorde jeg også som det første. Spørgsmålet gik mere på om hvorvidt jeg kunne forvente at bestillingen måske alligevel var gennemført, selvom det ikke stod nogen steder eller at der var afsendt nogen bekræftelses-mail. Jeg ønsker stadig at få receiveren bestilt til modtagelse inden uge 42.
Redigeret af bony - 06-Oktober-2008 kl. 23:37
|
 |
Jamic
Super bruger
Oprettet: 08-Oktober-2006
Point: 464
|
Sendt: 07-Oktober-2008 kl. 15:41 |
Hej Bony
Jeg bestilte selv reciever hos medianess for et par md. siden.
Med det første kort ville den ikke gå igennem, fordi de kræver at din bank verificerer kortet.
Dvs. at du skal bestille fra en PC hvor du har tilgang til din netbank, så du under betalingen kan logge på netbanken, der så sender dine oplysniger til Medianess.
Held og lykke med handlen.
Mvh. Jacob
|
 |
bony
Super bruger
|
Sendt: 07-Oktober-2008 kl. 15:45 |
Jamic skrev:
Hej Bony
Jeg bestilte selv reciever hos medianess for et par md. siden.
Med det første kort ville den ikke gå igennem, fordi de kræver at din bank verificerer kortet.
Dvs. at du skal bestille fra en PC hvor du har tilgang til din netbank, så du under betalingen kan logge på netbanken, der så sender dine oplysniger til Medianess.
Held og lykke med handlen.
Mvh. Jacob
|
Aha, der kan man bare se. Det ville jeg sgu ikke selv have gættet. Så tak.. :)
Det er forresten gået iorden igen. Har modtaget mail fra dem, faktisk allerede i morges, hvilket var rigtig hurtigt. God service. Har dog valgt at bestille andetsted for at undgå flere problemer.
Tak for svaret. :)
Redigeret af bony - 07-Oktober-2008 kl. 15:46
|
 |
bony
Super bruger
|
Sendt: 12-Oktober-2008 kl. 16:29 |
For god ordens skyld vil jeg lige indskyde at jeg valgte at bestille hos Medianess alligevel. Deres tilbud og service var ikke til at komme udenom, så går mere eller mindre bare og venter på at GLS ringer til mig. Altså, fra i morgen af.. :)
Nærmere info følger. 
|
 |
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 23:14 |
Har også købt fra medianess.de
Du så selvfølgelig i din email at du skulle godkende købet? - sådan skulle jeg, da jeg købte med forudbetaling.
|
 |
bony
Super bruger
|
Sendt: 16-Oktober-2008 kl. 10:07 |
Anima skrev:
Har også købt fra medianess.de
Du så selvfølgelig i din email at du skulle godkende købet? - sådan skulle jeg, da jeg købte med forudbetaling.
|
Vi kørte en manuel ordre, så den blev godkendt ved samme lejlighed. 
Den skulle forhåbentligt, såfremt GLS holder deres leveringsaftale, blevet leveret på adressen i dag. Glæder mig. :)
|
 |
Razzia
Junior bruger
Oprettet: 01-Oktober-2006
Point: 46
|
Sendt: 03-December-2008 kl. 20:31 |
Jeg er netop ved selv, at køre en ordre igennem på en Onkyo 606 hos Medianess, men får en fejl som jeg ikke helt forstår. Kan i hjælpe? Jeg har tilføjet den til kurven og indtastet navn, adresse mm. og er kommet til næste vindue, hvor jeg kan se leveringsadresse og jeg skal godkende nogle betingelser. Når jeg så klikker for at komme videre til betaling, så får jeg fejlen "Es ist ein Fehler aufgetreten! Dieser wurde per Email weiter geleitet."
Jeg er ikke så skarp til tysk, men Google siger at det betyder noget med en fejl, og der bliver sendt en mail. Jeg modtager dog ikke nogen mail
Hvad er der galt?
|
 |
Razzia
Junior bruger
Oprettet: 01-Oktober-2006
Point: 46
|
Sendt: 04-December-2008 kl. 16:42 |
Underligt, nu virker det.. men så steg prisen også lige 20 euro :-(