|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nybegynder ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 10-September-2005 kl. 16:31 |
Vi skal udskifte vores alm. 32" NAD TV med en 42" fladskærm. Jeg er efterhånden kommet ned på følgende to modeller, som vi begge kan købe for små 19.000 kr. LG - 42PX4RV
Amitech - 42P 410
Vi skal primært se tv (via stofanet), dvd - men vil også gerne kunne bruge den til PS2 og computer. Umiddelbart synes jeg faktisk Amitech'en ser mest interessant ud, men jeg synes der er meget stor forskel på tallene kontrast og lysforhold. Kan disse måles på forkellige måder eller hvordan kan det være at der er så stor forskel?? Opløsningen på LG'en er vel lige lille nok til brug for computer? Håber at få nogen gode råd, eller høre om nogen erfaringer med de to modeller. Tak. Michael Nybegynder |
|
![]() |
|
m@dsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2004 Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Mht. kontrast og lysforhold vil jeg anbefale dig at læse denne tråd som er skrevet af Otto Fra TC.
Kontrast igen igen Det kunne godt se ud som om LG gerne vil give kunderne det indtryk at deres skærme kan noget som de andre ikke kan ![]() m@dsen Redigeret af m@dsen |
|
"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |