recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dune HD Center.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDune HD Center.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KissmeTiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Emne: Dune HD Center.
    Sendt: 24-September-2008 kl. 16:18
Er der nogen der overvejer/har kig på Dune HD Center ?
Se omtale på Mpc her
info på Dunes egen side her
Anmeldelse kommer snart på Mpc og formentlig efterflg. fælleskøb, hvor man sædvanligvis skal være hurtigt ude.

Panta rei
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 22:37
Er der virkelig ingen der har bemærket den kommende Dune hybrid ? Synes sgu den ser spændende ud. Er spændt på om den kan matche BD afspillere fra Pioneer, Oppo .. etc.
Panta rei
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Point: 775
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 22:47
Jo, jeg har da læst nyheden, men indtil de kommer med mere info eller en reel lanceringsdato, er der vel ikke så meget andet at gøre end at vente...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 22:52
Oprindeligt skrevet af Zulu Zulu skrev:

Jo, jeg har da læst nyheden, men indtil de kommer med mere info eller en reel lanceringsdato, er der vel ikke så meget andet at gøre end at vente...

Det er da sådan set rigtigt nok, men kunne bare være interessant at høre om andre havde overvejet at sætte fingrene i en. Hvis den holder hvad den lover ? Jeg er skrevet op til fælleskøb på mpc, men jeg kan selvfølgelig altid springe fra. Afventer, til at begynde med, Hi-Jacks dom her senere på måneden.
Panta rei
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu