23/7-09: Så kom Kongerejen sgu med en ny forstærker til mig (Onkyo TX-SR875) og det hjalp jo helt gevaldigt. Men okay, kommer os fra en 5 år gammel Yamaha RX-V357. Så fik for første gang hørt HD-lyd i form af filmen 300. Sublimt soundtrack må man sige.
TV: Pioneer LX5090
Receiver: Onkyo TX-SR875 i sort.
Højtalere: 2x Focal 726V front, 2x Focal 706V baghøjttalere og 1 stk. Focal 700CC V. Som sub bruger jeg stadigvæk min gamle Yamaha som skal udskiftes med en velodyne når overskudet er til det :)
Underholdning: Triax IC-HD 415 CX kabeltv box, HP Mediacenter PC, Nintendo Wii, Nintendo DSi, Xbox360 og en PS3 80gb.
Kabler: 4 stk Supra HDMI kabler, 1 stk coxial og 1 stk optisk kabel.
Diverse: Harmony One universal fjernbetjening, Logitech diNovo Edge og en Logitech MX Air til sofabordet :)
Fremtiden: Skal have kalibreret mit TV. Og skal have købt et nyt tvbord (den fylder jo alligevel lidt sådan en 875'er). Vægbeslag til min baghøjttalere. Og så mangler jeg også en ny sub, så hvis der er en der står og gerne vil sælge hans Velodyne sub, så sig gerne til.
Kæresten og jeg har besluttet os for at lave stuen fuldstændig om, hvilket bla. indebærer ny sofa, nyt tvbord, nye malerier og en ny farve på den ene væg.
Nye billeder kommer engang i næste mdr (August) når vi er blevet færdige :)

Redigeret af Losty - 23-Juli-2009 kl. 16:50