Her et par bud, EG er rimelig skarpe på prisen, men check evt. om du kan finde dem billigere.
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/SearchCatalog-ViewCategory;pg id=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000C3UXmlY6?CatalogCategoryID=jk PD4QFHd3kAAAEOxg803xiY&NavigatorDisplay=true&inputfl ag=yes&query=&brandnav=&pricenav=%5B%3B1040%3E&a mp;a mp;mapsnav=&displaysizenav=
Hvis du er 100% sikker på at du ikke skal til udlandet kan du jo lige så godt nøjes med skandinaviske kort. Så ville jeg vælge Garmin til 699kr, evt. 100kr ekstra for tomtom (med TMC) hvis du bedre kan lide den, begge er lige gode til at navigere, så det er en smagssag. Tomtom er med gratis kortopdatering, check lige om det også gælder Garmin.
Hvis du vil have en der kan lidt mere, ville jeg kigge på den Mio Moov 370 til 999kr, den har europakort, TMC, BT etc. og der er en gratis kortopdatering med i starten af 2009.
Hvis det kun er til "husbehov" en gang i mellem ville jeg dog ikke betale for ekstraudstyr, men gå efter den billige model
Redigeret af thor-thor - 15-Oktober-2008 kl. 08:32