Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
ildocteur
Bruger
Oprettet: 13-September-2005
Status: Offline
Point: 217
|
Emne: TV Pack 2008 undertekster Sendt: 04-Oktober-2008 kl. 10:53 |
Hej,
Er der nogen der ligesom mig har observeret Vista Media Center med TV pack 2008 har en del problemer med at synkroniserer undertekster på de danske DVB-T Kanaler ?
Nogen gang forsvinder teksterne helt for så at komme tilbage nogle sekunder senere.
ildoc
|
 |
spillevende
Bruger
Oprettet: 20-August-2005
Sted: Denmark
Point: 53
|
Sendt: 04-Oktober-2008 kl. 11:03 |
Jep - Det har jeg også oplevet (jeg har aldrig oplevet at det kører som det skal) det svarer ca. til hver 3 tekst-opdatering der halter. Jeg har oplevet det på forskellige maskiner, samlet af vidt forskelligt hw, og med forskellige versioner af Vista, så noget tyder på at det udelukkende er afhængigt af TV pack... har dog ikke fundet nogen løsning endnu så jeg er også vældig nysgerrig...
|
 |
C_Bak
Bruger
Oprettet: 08-Marts-2007
Point: 77
|
Sendt: 04-Oktober-2008 kl. 18:58 |
samme her, men jeg har kun bemærket det på TV 2
|
LG 42PM1MA,Win 7,WHS,Wii
|
 |
spillevende
Bruger
Oprettet: 20-August-2005
Point: 53
|
Sendt: 05-Oktober-2008 kl. 15:28 |
C_Bak skrev:
samme her, men jeg har kun bemærket det på TV 2
|
Jeg har også kun bemærket det på Tv2 men det er muligvis fordi de fleste andre kanaler jeg ser, har hardcodede subs
|
 |
Rosen
Ny bruger
Oprettet: 12-Oktober-2008
Point: 3
|
Sendt: 12-Oktober-2008 kl. 21:46 |
Samme problem her. Ca. hver tredje tekst mangler eller kommer forsinket. Desuden er tekstfont en del mindre end normalt. Problemet er på alle husets 5 PC'ere.
Har fejlmeldt til MS, men en enkelt henvendelse "imponerer" nok ikke MS, så jeg håber flere vil fejlmelde
|
 |
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
|
Sendt: 12-Oktober-2008 kl. 23:20 |
De må da snart lave et program, så man kan redigere wtv filer. før kommer jeg da ikke at bruge vista mce
|
 |
jonaskp
Guld medlem
Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
|
Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 09:43 |
Rosen skrev:
Samme problem her. Ca. hver tredje tekst mangler eller kommer forsinket. Desuden er tekstfont en del mindre end normalt. Problemet er på alle husets 5 PC'ere.
Har fejlmeldt til MS, men en enkelt henvendelse "imponerer" nok ikke MS, så jeg håber flere vil fejlmelde
|
Problemet er vel også at TVpack ikke er officielt understøttet, og det kan tænkes at de arbejder med en nyere, rettet version i de OEM installationer hvor det bliver præinstalleret.
|
 |