|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanielBG ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 16-Oktober-2008 kl. 00:35 |
Jeg har et setup bestående af et Technotrend C-1501 og et Viaccess cam som jeg bruger til modtage signal fra Yousee. Det virkede indtil for få dage siden uden problemer og kørte kanon.
Hvis jeg tager mit CA modul ud af computeren, og starter DVBViewer op kører det som det plejer, men man kan jo af gode grunde ikke se de kodede kanaler. Hvis jeg så sætter modul med kort tilbage og starter DVBViewer viser den et billede i 2 sekunder hvorefter den bare går over i sort. Derefter kan jeg intet modtage og den finder ingen kanaler hvis jeg scanner efter dem. Hvis jeg så tager kortet ud virker den med det samme som før, uden restart eller noget... Jeg har nyeste driver til TT kortet og jeg kan ikke umiddelbart se hvad der ellers kan være galt, det virkede som sagt for et par dage siden og jeg har intet ændret ved setuppet.. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Har du prøvet den nye beta 3.9.4.86 af DVBViewer. Ved ikke om det løser problemet men der står i release notes at der skulle være bedre håndtering af CA moduler (der står godt nok at det er USB, men det er vel værd at prøve)
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
DanielBG ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Jeg er ret sikker på at det ikke er problemet. Når jeg har modulet i kan jeg ikke finde nogle kanaler i TransEdit og når det ikke er i kan jeg finde alle..
Problemet er beskrevet her, men der kom de vist aldrig rigtig frem til en løsning. http://www.dvbviewer.info/forum/index.php?showtopic=28654 Redigeret af DanielBG - 16-Oktober-2008 kl. 01:36 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Der er ikke ret mange variable at justere på... Men hvorfor holder det lige pludselig op med at virke, når det har kørt OK et stykke tid...
Eneste yderlig hardware ting kunne være: og |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har version 1.0 af CI interfacet, det var bundlet i en pakke..
Det er lige netop det cam der jeg har købt, det er kun en måned gammelt, kan det passe at jeg allerede skal købe et nyt så? |
|
![]() |
|
![]() |
Prøvede lige det med en kodet kanal, der sker intet når man sætter kortet i..
Kan det ikke godt lyde som et defekt CA Modul? |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Kan du holde dvbviewer kørende, når efterfølgende sætter CAM-modulet i? Altså kan du konstatere om CAM-modulet rent faktisk kører... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan godt få kontakt inde fra DVBViewer og se oplysninger på det..
DVBViewer crasher ikke, så det kører fint uden cam og sort billede med cam ![]() Det er også bare utroligt underligt at det bare holder op med at virke fra den ene dag til den anden.. |
|
![]() |
|
![]() |
Hvor længe har det kørt? Er det blevet opdateret? Evt. få en TDC butik til det, hvis det skulle være problemet... |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Der er bare nogle tal under abbonementsoplysninger. Jeg tror ikke at det er kortet det er galt med, det virker fint i min selector jo..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |