|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 13:04 |
|
Er dette det forkert forum, så lad mig det vide... Findes der er [stillbilled]kamera til overvågning, der med visse hyppige intervaller kan tage et billede og overføre dette til et website, så man fjernt fra se de optagne billeder? Stillbilleder er OK, kvaliteten af billederne ikke meget afgørende, heller ikke prisen /J |
||
![]() |
||
Henry64 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
|
Ja, masser. f.eks. linksys's WVC200 |
||
Henry
|
||
![]() |
||
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
|
Tak for det hurtige svar. Det vil jeg se på. Fik lige en reklamemail fra Elgiganten vedr. Linksys overvågning, men i mailen stod der intet om upload. Må besøge Linksys'sitet. /J |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Findes ikke bedre, efter min mening. |
||
![]() |
||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() |
|
Du skal være sikker på, at du ikke overtræder lovgivningen - det er ikke nok 'du tror' eller 'jeg kan ikke se problemer deri" - Du skal være sikker. Lars
|
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Meningen var i al beskedenhed at lægge billedet/billederne fra en ubeboet/ferierende stue (der indehaves af undertegnede) på et passwordbeskyttet område på et af mine sites. Men man kan sikkert sagtens finde en 'ekspert' fra Ålborg Universitet, der kan fortælle mig, at dette er ulovligt, og at jeg, hvis der kommer en ubuden gæst på et billede, er hjemfalden til en straf på mellem 1500 og 5000 kr... Meningen med uploadet er, at den ubudne gæst i givet fald ikke skal kunne stikke af med billederne. Det er ikke for at stille dem til rådighed for offentligheden. |
||
![]() |
||
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
|
Jeg bruger selv et axis-camera jeg bruger på to måder. Når jeg ikke er hjemme kobler jeg det til, og så kan det ved bevægelse sende fotos over ftp-til en server jeg har andetsted. Man kan også sætte axis op som webserver, så man kan tilgå camera udefra. God fornøjelse Niels |
||
![]() |
||
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() |
|
Hejsa JNVIR... Hver opmærksom på følgende m.h.t. ovenstående kamera-model:
Jeg har selv haft et sådanne kamera hjemme og ville have benyttet det i hjemmet, men efter at have erfaret ovenstående på deres hjemmesie/diskussionsforum. Bemærk dette forum er meget langsom. Så jeg valgte at returnere kameraet. Billeder derfra er ellers udemærkede, men jeg skulle bruge det til en "baby-alarm" m.m. også om natten, så det var derfor jeg returnerede det og er på jagt efter en anden model med hurtigere trådløs muligheder. Men der er lyd-side med også på billedet og zoom/panorering var vel-fungerende. Så hvis du ikke skal bruge IR-belysning alvorligt, så er det evt. værd at overveje linksys's WVC200... Men ville bare lige dele mine erfaringer med produktet og er der gode alternativer som bare virker, så kom glad med dem |
||
![]() |
||
Hancock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
![]() |
|
Jeg har købt denne dims på eBay: Man kan tilslutte op til 4 løse kameraer, eller andre video kilder til den. Den fungerer super godt, og da den er baseret på Linux er der masser af 3'de parts software på nettet, hvis man har lyst til at eksperimentere. |
||
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |