recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn hour + prosonic TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPopcorn hour + prosonic TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Walsted Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Emne: Popcorn hour + prosonic TV
    Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 20:15

Hej,

Jeg har et lille problem som jeg håber nogen kan hjælpe med, eller i det mindste guide mig i den rigtige retning. I mit køkken har jeg et lille 22" Prosonic TV hvortil jeg har købt en Popcorn Hour A110.

Det er jo alt sammen rigtig fint, problemet er bare, at fjernbetjeningen som fulgte med til begge produkter er præcis den samme. Så når jeg vil remote Popcorn'en så prøver den samtidig at lave et eller andet helt andet på mit TV. Dette giver en del forvirring :)

Jeg kan desværre ikke umiddelbart flytte fx. Popcorn'en et andet sted så jeg ikke skal pege i samme retning med remoten. :(

Mit spørgsmål er så, om hvorvidt en universal remote (som fx harmony  One eller lign.) vil løse dette problem eller om jeg stadig har problemet efter at have købt en sådan?

Til top
C_Bak Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2007
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 17:09
problemet vil være det samme med en universal remote. tror du er nødt til at skifte det ene af apparaterne ud for at løse det.....
LG 42PM1MA,Win 7,WHS,Wii
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 17:17
jeg mener ikke du kan skifte frekvensen din Popcorn Hour A110. men det skal du nok lige undersøge.
Mulighed for at skifte remote frekvensen på dit tv er nok lig 0.

Til top
Walsted Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-April-2008
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 17:28

Ja, det var jeg også bange for :(

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 17:35

Den bedste løsning sådan lige nu, er at flytte PHen så signalerne til den ikke forstyrrer TVet.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu