|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dnm- ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2008 Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 20:27 |
Hej derude!
Jeg har lige fået et HTS6100 surround og har et spørgsmål. Jeg ønsker at få tilsluttet ps3en til surrounden og er lidt i tvivl om hvordan. I brugsforvirringen står der at for at tilslutte andre enheder (ps3) skal jeg bruge coaxial kabel, men mener at have læst at man ikke kan sætte et coax ind i ps3en? Skal jeg så ud og have fat i nogle omformer eller hvordan? :) Håber i kan hjælpe! |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
http://www.av-cables.dk/coaxial_digital_kabel/coaxial_digita l_konverter_131_da/ Billede nummer 2, er det du skal have. |
|
![]() |
|
![]() |
Så ergo skal lyden konventeres :)? Og billede 2 er Optisk Digital til Coaxial digital Konverter |
|
![]() |
|
![]() |
Og mht. ledninger skal der vel bruges et optisk toslink kabel og et coaxial kabel? Og hvad med kvaliteten af de to - bør der prioteres ved det ene eller hvordan? :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |