|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() Sendt: 06-Oktober-2008 kl. 17:11 |
Hej Fellas...
Jeg skal til at lave min egen lille hjemmebiograf snart. Men inden jeg kaster mig ind i pengepungen, vil jeg lige først se om der er nogle billige projektorer man kan investere gennem Tyskland? Eller generelt ALT hvad det her med HI-FI at gøre. Har I nogen links i kan anbefale mig hvor prjektorer er en smule billigere? Jeg tænker på en InFocus IN78 projektor. Siden skal gerne stå på engelsk, men tysk er også fint, så længe de sender den til DK.. Tak... |
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 395 |
![]() |
IN78 er så langt nede i pris i DK (8k) at den faktisk er dyrere i Tyskland. Sanyo Z5 er ret billig i Tyskland til en omkring 6k inkl levering. Den skulle vist være udgået, så det afhænger lidt af om butikkerne har den på lager.
Jeg købte selv min Z3 gennem digitalo.de for 3 år siden og det gik hurtigt og smertefrit. En god side er http://gt.preissuchmaschine.de/ - skriv så modelnummer under Produkt Suche. |
|
![]() |
|
JuriK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Jeg kan varmt anbefale den tyske Projektor database - som også kan hjælpe en til en god pris, samt give overblik med side-ved-side sammenligning. http://www.projektoren-datenbank.com/pro/ Find den projektor du er interesseret i og anvend Angebot einholen, skriv hvad du ønsker - herefter vil du blive kontaktet af flere tyske forhandlere med et tilbud på det valgte. Hvis du efterfølgende spiller de forskellige parter ud mod hinanden kan du være istand til at få en rigtig, rigtig god pris på det du ønsker. Der er mange penge at spare. |
|
Med venlig hilsen
Juri Krasilnikoff |
|
![]() |
|
ikeaboy ![]() -- ![]() Oprettet: 12-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 321 |
![]() |
Husk også at kigge på det svenske marked, der kan også være rigtig mange penge at spare. |
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Med den nuværende kurs på den svenske krone kan W5000'eren fås for sølle DKK 10.602,- (SEK 13.999) på netshop.se |
|
![]() |
|
rune4000 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
W5000 var med i mine overvejelser om køb at ny projektor netop fra netshop.se, så jeg kontaktede dem og de vil IKKE sende projektoren til Danmark.
Mht projektorer i Tyskland så ende jeg med at købe min fra: Pipro.de Jeg har fået god service indtil videre. Redigeret af rune4000 - 16-Oktober-2008 kl. 16:52 |
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Selvom netshop.se er svensk kan jeg se de har hovedkontor Sandefjord i Norge. Måske er det derfor de ikke umiddelbart sender til DK pga. tolden osv. Men det er jo plat. Hvis jeg vil handle svensk er jeg da rimelig ligeglad med hvor projektoren kommer fra. Prisen på webshoppen er vel den gældende? Tænk engang at en shop ikke vil lave et salg den vej.
|
|
![]() |
|
![]() |
Nårh ja, jeg håber på at realisere projektor setup'et engang næste år, og har da lidt familie i Sverige. Så det kan da lade sig gøre den vej. Håber bare den svenske krone ikke ligger alt for tæt på den danske til den tid
![]() |
|
![]() |
|
flames ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
kan også sagtens anbefale pipro... købte en Sanyo Z2000 for få uger siden... ingen problemer Redigeret af flames - 18-Oktober-2008 kl. 11:48 |
|
![]() |
|
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() |
Hvor meget skulle du af med fragten? og hvor lang tid tog forsendelsen?
Fik du din tunet din sanyo af PPro? |
|
![]() |
|
flames ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
ja jeg fik glasfilter og kalibreret min Z2000... fragtpriserne står på pipro´s hjemmeside (ca. 250 kr), men fik forhandlet mig frem til gratis fragt ved at maile til pipro om et samlet tilbud. Det tager nemt en uges tid med fragten specielt fordi de sender med et lorte! firma som DPD, der påstår de har været på ens adr. uden at have været der! Redigeret af flames - 19-Oktober-2008 kl. 10:14 |
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
Grunden til de har sendt med PDP er at du har forhandlet om fragten De sender ellers med UPS og det tager 1-2 arbejds dage.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |