|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jokke10 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 19-Oktober-2008 kl. 10:58 |
Hejsa.. Har lige købt en Nintendo DS Lite til min datter. Så har jeg set man kan købe en dims man kan sætte i maskinen, så man lovligt kan downloade spil fra nettet og spille på sin DS. Er der nogen der har erfaringer med denne dims, om det er noget der virker, og hvor på nettet man kan downloade disse spil. Mvh Joachim |
|
![]() |
|
Gauze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
Du kan ikke købe en dims, som går at du lovligt kan hente spil på nettet.
|
|
![]() |
|
TopDuck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Det er nu ikke helt rigtigt.... Man kan købe en dims som gør at du kan downloade spil som andre har lavet til gratis brug (Helt legalt). Jeg vil senere se hvad den hedder, som du kan putte i din NDS.
Redigeret af TopDuck - 19-Oktober-2008 kl. 14:31 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Jokke10 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja det var noget af det jeg havde tænkt på. Mange tak for tilbagemeldingen på spørgsmålet.
![]() |
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Prøv mm-konsol.dk de har også noget forskelligt...
|
|
![]() |
|
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
![]() |
Har selv en DSTT og den virker fremragende.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |