|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 13:32 |
SLETTET
Redigeret af chode - 26-Oktober-2008 kl. 19:36 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Most likely kører du 60hz.....Indstil dit gfx kort til at køre 1280x720@50hz og så bliver det hele meget bedre...
Nogle fjernsyn vil ikke acceptere 50hz på vga, så må du prøve 1280x720@75hz eller skifte til DVI/HDMI og sende 1280x720@50hz... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
SLETTET
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
hvilket gfxkort? hvilken skærm model? |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
![]() |
SLETTET
|
![]() |
|
![]() |
SLETTET
Redigeret af chode - 26-Oktober-2008 kl. 19:37 |
|
![]() |
|
![]() |
SLETTET
|
![]() |
|
![]() |
Vista skifter i nogen scenarier opløsning når du starter MCE....Sørg for at din Windows er HELT Up to date.. Forsøg dig med de nyeste drivere til dit intel kort....Dette kort kan godt sende 1280x720@50hz.... Derefter er det multires... |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
![]() |
SLETTET
|
![]() |
|
![]() |
SLETTET
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Intel grafik er nok verdens dårligste. Jeg har tre bærbare med Intel, og det er slut!! de stinker. Aldrig mere Intel Grafik!! |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Det er underordnet om du kører minimeret eller maksimeret hvis du har sat skærmen til 60hz. Det jeg skrev tidligere sker i nogle scenarier når man korrekt har indstillet skærmen til en 50hz opløsning.
Prøv at køre enkelt skærm, 1280x720@50 hz. Du kan sikkert ikke hvis ikke du har installeret Intels GFX drivere. Dvs Windows native drivere skal du altså ikke bruge.... I øvrigt kan jeg jeg ikke finde din Skærm via google, er du sikker på at den hedder sådan? Den må da have DVI eller HDMI no? |
|
Mit Setup
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |