|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | ||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 20:56 |
|
Så er der snart release på fjerde sæson af serien Lost på blu-ray (22-10-2008) og eftersom Kanal 5 åbenbart ikke har tænkt sig at sende den lige forløbig, skal jeg have anskaffet den. Men hvor får jeg fat i den billigt med DK tekst (det er et absolut krav)? dvd.co.uk har den til ca. 325 kr., men er denne med DK tekst? dvd.se har den med DK tekst til ca. 485 kr. Hvad er der af andre muligheder? |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Sæson 4 er rimelig fed :D
Amazon kan heller ikke finde ud af at skrive tekst på, selvom de dog har den i stock. Det er altså ringe De andre må gerne snart komme på Blu Ray så jeg kan få genset dem ![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
der er en lille mulighed, for at den engelske blu-ray udgave har dk tekst. for dvdudgaven har. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Kan man med sikkerhed sige, at fordi DVD-udgaven har DK tekst, så har Blu-ray udgaven? |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
desværre ikke. men når dvdén har, er der en større mulighed. jeg har selv bestilt den fra sverige, og den er faktisk sendt i dag. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
jeg så lige at moviezoo skriver releasedagen er d. 30-06-2009 blueray.
det er da lidt til grin, hvis den kan sendes i dag fra sverige. release 22-10-08 |
||
![]() |
||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|
xcardman den kommer i DK til november Såfremt der er mange kan der foretages et fælleskøb hvor vi garanterer den billigste pris i dk. (også billigere end dvd.se) Redigeret af moweesteffen - 21-Oktober-2008 kl. 09:06 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Dato?
Hvor mange skal der til, for at prisen bliver lav? (send eventuelt PM) |
||
|
||
![]() |
||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|
18/11-08 er release Sender info i pm |
||
![]() |
||
Ostemad ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
|
jeg får pal blu-ray versionen imorgen, så skal jeg nok lige melde tilbage om der er dk tekst på.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
pal, blu-ray, det er der ikke noget som hedder. men er det fra uk, du får den? |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Ostemad ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
|
ja, den fra uk. Og LOL, havde sgu da glemt hvad pal egentlig var
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |