|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() Sendt: 05-Oktober-2008 kl. 18:53 |
|
Aloha..
Jeg vil investere i Brothers in arms - Hell's highway, men hvor skal man købe spil? Spil er ikke regionslåst, hvis jeg husker ret, så jeg kan vel bestille fra UK? Har I nogen gode billige sider? |
||
![]() |
||
nuaa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
|
ALLE spil fra EU, og andre PAL lande(australien) vil altid virke på konsoler købt her hjem.
Ved playstation 3 er næste alle regionfri. Så kan købes hjem fra USA også. Personlig bruger jeg gameplay.com og game.co.uk(Pågrund deres gode preorder bonus samt alle de LE som kun de får) Ellers er der play.com MEN der chance for betale moms oven i. Amazon kan have ok priser nogen gange også. |
||
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85 Xbox 360 rød RE4 elite Playstation 3 40GB |
||
![]() |
||
jzimmer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Hey!
Her vil jeg da lige komme med et indspark: http://findspil.dk/ - så burde du/i kunne finde den bedste pris... |
||
![]() |
||
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
![]() |
|
Jeg køber de fleste spil hos coolshop.dk der er også gratis fragt.
|
||
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106 Pioneer VSX-LX51 Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem PS3 40gb Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB) Logitech Harmony 895 |
||
![]() |
||
Lindahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
|
Jeg har købt spil over gamehubs.com de sidste par gange, og der har de nyeste titler kostet 300,- inkl. forsikret forsendelse. Jeg var lidt spændt på, om told & skat ville ha en del af kagen, da spillene bliver sendt fra Malaysia, men det har jeg endnu tilgode. Lidt underligt, for jeg har sgu efterhånden købt rigtig mange ting rundt omkring i verden, og t/s har altid stået med hånden fremme, hvis muligheden har budt sig
![]() |
||
Panasonic TH-42PX80
PS3 320 gb NAD C162 NAD 214 THX Dali 109 Panasonic TH-50PV60 Xbox360 60 gb MSI Wind 320 gb HTC Magic |
||
![]() |
||
Freddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
|
Jeg har også fin erfaring med www.gamehubs.com - har købt flere spil derfra og der har aldrig være problemer.
Derudover er der www.sendit.com, www.play.com & www.hmv.com. Alle disse sites har i ny og næ gode tilbud (især via deres nyhedsbrev hvis ikke man har problemer med at få et par ekstra emails). |
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
I kan også prøve de her. http://shop.gameplay.co.uk/webstore/plat_shop.asp?platform=P S3 De sender fra England, så der kommer helt sikkert ikke told på. I er også sikre på at få en PAL udgave af spillet i modsætning til nogle af de andre der forhandler NTSC udgaverne. |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12435 |
![]() |
|
Alle spil til PS3 er regionsfri. Hvor lang tid plejer det i øvrigt at tage for spil at nå frem fra Gameplay, jævnfør dine erfaringer? Jeg har lige bestilt et, og til min overraskelse står der 1-4 UGER i e-mailen der bekræfter afsendelsen ![]() Redigeret af Naiera - 10-Oktober-2008 kl. 11:09 |
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Mellem 3-5 dage alt efter hvor sløve de forskelige postvæsener er. |
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
|
Måske alle spil du kender til. Måske endda alle spil, der kan købes på disk. Men for et stykke tid siden var der et spil man kunne købe på PSN, og det var regions-låst (ved en fejl, viste det sig), så rent teknisk kan det lade sig gøre at låse PS3 spil til en given region. At der så (måske) indtil videre ikke er nogen, der har gjort det, er ikke ensbetydende med, at det ikke vil ske i fremtiden. |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12435 |
![]() |
|
Her taler vi selvfølgelig om den slags der købes i fysisk form. At de måske kan regionslåses i fremtiden gør det ikke sandt at sige at 'næsten alle' er regionsfri, for alle ér netop regionsfri, indtil der dukker et op der ikke er. Hvis det nogensinde sker. Det er op til dem der mener at der findes regionslåste spil, at bevise at de findes. Ikke omvendt.
Redigeret af Naiera - 10-Oktober-2008 kl. 11:42 |
||
![]() |
||
nuaa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
|
Min erfaring er normal 2 dage og en gang imellem 3 dage. Så sker det en enkelt hvor tog en uge eller 2, tro stadig dette fra postDK eller engelsk post skyld. Samme gælder ved game.co.uk, tro bare begge steder skrive den lange tid for stoppe folk fra at skriver hundred af mails vis nu ender med spillet bliver forsinket. Men skal sige jeg ikke brugt gameplay i et lille styk tid, da game.co.uk har haft langt bedre preorder bonus. Og far cry 2 lige bestilt fra ubishop for komme med konkurrence samt chance for spil 1 dag før tid. :D Ok så alle ps3. Men er følger ikke så meget med på PS3 spil som andre, da min focus er 360 i år. >< |
||
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85 Xbox 360 rød RE4 elite Playstation 3 40GB |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |