|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kennethdarling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2008 Status: Offline Point: 53 |
![]() Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 16:54 |
Hej,
Jeg vil bygge en HTPC til placering i min kælder, hvorfor jeg kan genbruge et ældre kabinet og ikke tænke på størrelse eller larm. Jeg vil dog gerne anvende en WD AV WD5000AVJS harddisk, som skal bruge SATA strømstik - hvilket den nuværende PSU ikke har. Jeg vil ikke ofre særlig meget men har til gengæld ingen erfaring med billige PSU'er som fx denne: http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ;varenr=61225&menu=pc Hvad siger I andre: Ny billig PSU eller brugt "bedre" kvalitet? Mvh Kenneth |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
Hvad med at købe en adapter til en tier? Både billigere og nemmere. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
huiron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Så ville jeg nok gå efter en god brugt. De billige kan sagtens gøre en ellers god computer ustabil.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Ja, som fltk anbefaler kan du bare købe en omformer fra molex til sata. De findes sikkert også i din lokale computerbiks til ganske få kroner, ellers findes de her: http://computerbutikken.com/shop/4pin-molex---%3E-992p.html |
|
![]() |
|
kennethdarling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2008 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Genialt ![]() Tak.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |