|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jsmidt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 20:13 |
Hej alle Kigger efter en billige (og god :-)) mediaafspiller med disk. Faldt over denne hos DK udbyder til kr. 2.100 inkl. 1 TB disk! Jeg kan søgt nettet og diverse forum efter test/anmeldelser eller brugerindtryk - uden held (jeg har ikke søgt franske sider da det er ren volapyk for mig). Er der nogen her på forumet der har den eller har kendskab til den? På forhånd tak. Jesper |
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Jeg har ingen erfaring med den, men ville nok ikke vælge den af den simple grund, at den mangler HDMI udgang.
|
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
jsmidt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Jeg er enig, men.....(håber ikker jeg overtræder ved at linke til forretning) hvis du følger dette link vil du se, at der her er anført HDMI udgang (endda flere gange). Ved ikke om det er en fejl - eller om der er lavet flere enslydende modeller med forskellige features? http://www.pixmania.com/dk/dk/1381560/art/storex/ekstern-med iaplayerharddi.html?form=14#tech-specs Jeg har ikke den store tro til, at de svare hvis man sender dem en email - nogen der har erfaring hermed? Jesper |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
De afspillere ser da ganske interessante ud, specielt hvis man ikke er interesseret i at bøvle med en PCH, men måske bare skal have noget nemt og hurtigt.
|
|
![]() |
|
dk01888 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Billedet siger ingen HDMI... Pixmania er i øvrigt, ifølge DR1, ikke kendt for deres pålidelighed... Mvh, Lars |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |