recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring med STOREX Mpix357HD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaring med STOREX Mpix357HD?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jsmidt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaring med STOREX Mpix357HD?
    Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 20:13

Hej alle

Kigger efter en billige (og god :-)) mediaafspiller med disk. Faldt over denne hos DK udbyder til kr. 2.100 inkl. 1 TB disk!

http://www.storex.fr/storex/htm/scripts/produit.asp?categori e_produit=Disque%20dur%20multimédia&nom_produit=mpix%203 57HD&num_cat=11

Jeg kan søgt nettet og diverse forum efter test/anmeldelser eller brugerindtryk - uden held (jeg har ikke søgt franske sider da det er ren volapyk for mig).

Er der nogen her på forumet der har den eller har kendskab til den?

På forhånd tak.

Jesper

Til top
hpdahl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 21:47
Jeg har ingen erfaring med den, men ville nok ikke vælge den af den simple grund, at den mangler HDMI udgang.
MVH
HPDahl
Til top
jsmidt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juli-2006
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 23:41

Oprindeligt skrevet af hpdahl hpdahl skrev:

Jeg har ingen erfaring med den, men ville nok ikke vælge den af den simple grund, at den mangler HDMI udgang.

Jeg er enig, men.....(håber ikker jeg overtræder ved at linke til forretning) hvis du følger dette link vil du se, at der her er anført HDMI udgang (endda flere gange). Ved ikke om det er en fejl - eller om der er lavet flere enslydende modeller med forskellige features?

http://www.pixmania.com/dk/dk/1381560/art/storex/ekstern-med iaplayerharddi.html?form=14#tech-specs

Jeg har ikke den store tro til, at de svare hvis man sender dem en email - nogen der har erfaring hermed?

Jesper

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 00:45
De afspillere ser da ganske interessante ud, specielt hvis man ikke er interesseret i at bøvle med en PCH, men måske bare skal have noget nemt og hurtigt.
Til top
dk01888 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Januar-2006
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 08:46

Billedet siger ingen HDMI... Pixmania er i øvrigt, ifølge DR1, ikke kendt for deres pålidelighed...

Mvh, Lars

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu