recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Langstrakt bredformat nu til aften?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLangstrakt bredformat nu til aften?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Emne: Langstrakt bredformat nu til aften?
    Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 21:21
Er der andre, der nu til aften oplever film i letterbox, som er strukket i bredden men ikke i højden?

Jeg ser det lige nu på både TV3 og Kanal 5. De plejer normalt at sende i 4:3 letterbox, men lige nu tror mit TV, at de sender i ægte 16:9.

Ægte 16:9 er der selvfølgelig ingen grund til at pille ved, så det får jeg heller ikke lov til - så jeg kan ikke stille tilbage på 4:3.

Er det Stofa, der er kommet til at pille ved et flag på nogle af deres kanaler? Det virker lidt mystisk, at det sker samme aften på to kanaler, som ikke er "i familie".

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 05:03

Og det er ikke blot fordi nogen har pillet ved indstillingerne på dit TV, så TV'et selv ændrer formatet?

Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 17:58
Jeg kender ingen steder i TV'ets indstillinger, hvor man kan låse det fast på bredformat.

Men det var ganske rigtigt TV'et, den var gal med. Da jeg slukkede og tændte på selve TV'et, fik jeg igen mulighed for at bruge zoom-knappen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu