|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Andy_Moller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 139 |
![]() Sendt: 17-September-2005 kl. 17:23 |
Er meget tæt på at købe et samsung LE-26 R51B på nettet i tyskland, til en ca. pris på 6500 incl. levering! Får så det nye Bilka katalog ind, og finder et 32" hinsense til 7500, det er selvfølgelig 1000 kr mere, men så kan man også smutte ud i Bilka og hente det, og så er der alt det der med garanti! Men hvordan vil i vurdere kvaliteten på det, spec. er meget lig Samsung... Ps. så synes jeg det er svært at tage ud i Bilka og vurder kvaliteten, da det ofte er nogle dårlige forbindelser på alm. tvkannaler! |
|
![]() |
|
Moef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 909 |
![]() |
Hvis jeg selv skulle ud og købe, ville jeg nok ha' min tvivl omkring et 32" fladskærms TV til 7500 kr. Til den pris havde jeg nok købt et gammeldavs 32" CRT TV, hvor du kan få et super TV for den pris. Men jo da, jeg kan godt se hvor flot et fladskærms TV vil se ud herhjemme, men jeg tror bare ikke man skal forvente det vildste billedkvalitet. Men det skal vel nok ses før man kan sige noget endeligt. Hvis Bilka har "pengene tilbage garanti", så er det bare at købe det. Hvis det er noget skidt, så aflevere det tilbage igen! Moef |
|
Core 2 quad Q6600, 4GB DDR2 ram, 2 x Seagate 7200x10 400gb HD, WinXP pro + SP3, win7 64bit
Samsung LE40C755, Sony HX-910/1010/1020, Sony Vegas / DVD Architect, VirtualDub, Womble MPEG wizard |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Du kan jo altid levere tilbage i Bilka og få penge retur...... Men du skal nok regne med at det er "en verden til forskel" mellem et Hinsense og et Samsung. Kender det ikke, men som det har været fremme i pressen : "Du får hvad du betaler for". Og et 26" til 9.000,- i DK burde være bedre end en 32" fra Bilka til 7.500,- |
|
![]() |
|
Andy_Moller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 139 |
![]() |
ok tak for jeres erfaringer om dette.... Har snakket med en fra Godpris, om et nyt fladskærm de har, et såkaldt viewpia, nogen som kender til det? findes inde på www.godpris.dk |
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
Prøv at læse det seneste nummer af Datatid (9/2005), der er en stor test af LCD
TV, hvor de kraftigt advarer mod at købe billige LCD TV, de er
simpelthen alt for ringe. Artiklen er meget lærerig og fortæller om hvad man skal kigge efter og være på vagt over for osv.
Priserne i testen er vejlenden priser og man kan sagtens finde de fleste modeller billigere både i Danmark og Tyskland. http://datatid.jubii.dk ![]() Redigeret af HTPC |
|
![]() |
|
![]() |
tjek lige www.globevision.dk, der står lige lidt mere! det ser ikke helt ringe ud, men selvfølgelig ved Samsung ved jeg hvad jeg får!
Redigeret af Andy_Moller |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
![]() |
Dit link virker ikke Mvh Hans |
|
![]() |
|
![]() |
har lige rettet linket! Sorry
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
![]() |
42'' lcd til under 20,000.- Ikke dårligt Mvh Hans |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det virker sgu ok! Hvordan vil i vurdere viewpia overfor samsung LE51B? de har nogenlunde samme spec!
|
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
Jeg tror faktisk at et 42" LCD TV til under 20.000,- er dårligt. |
|
![]() |
|
![]() |
Glem alt om spec, det kan du ikke bruge til en skid når det gælder LCD TV, det vil du hurtigt finde ud af hvis du prøver at kigge på forskellige LCD TV, især hvis du kigger på et analogt TV signal, som er chokerende ringe på langt de fleste LCD TV. Det var også den konklusion Datatid kom frem til i deres omtale og test. Responstid, kontrasforhold osv. er ikke målt efter nogen fælles standard, deor kan du overhovedt ikke sammeligne disse data på tværs a fabrikater. Det svarer til at måle elastik i metermål, du kan selv bestemme hvor lang elastikken skal være. Noget af det eneste der er til at sammnligne er opløsningen, men en høj opløsnig er ikke lig et godt TV billede. Hvis du vil bruge TV'et til et analogt TV signal, så kræver det noget avanceret og dyrt elektronik i TV'et for bare at få et nogelunde TV billede. Kvaliteten følger som regel prisen i høj grad med LCD og Plasma TV. Redigeret af HTPC |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |