Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15694
|
Emne: Fælleskøb #2 af Focal Sib & Cub Sendt: 26-September-2008 kl. 12:26 |
|
|
Focal JMlab´s Sib + Cub 2 - et lækkert højtaler sæt til hjemmebiografen. Her til en Fælleskøb pris hvor alle kan være med. |
Spørgsmål herunder >>
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
 |
FriendlyMots
Bruger
Oprettet: 30-Maj-2007
Point: 195
|
Sendt: 26-September-2008 kl. 14:03 |
Jeg er super glad for mit sæt som jeg købte under sidste fælleskøb. Meget stor anbefaling herfra.
|
 |
RuneH
Guld medlem
Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1760
|
Sendt: 26-September-2008 kl. 15:07 |
Er helt enig med FriendlyMots. Et rigtig godt sæt med stor ydeevne. Funger rigtig godt til både musik og film. En fornøjelse at have i sin stue :)
Jeg ærger mig dog over at jeg ikke købte Sib XL sidste gang. Har aldrig brugt den sidste højtaler der følger med her som center, da jeg brugere en større jeg havde fra tidligere.
Så planen er at købe en Sib XL - og så 4 stk Hip Stands til de små alm. Sib højtalere. Dem skal jeg bruge i min nye stue.
Man kan vel ikke springe på vognen her, og måske være heldig at købe Sib XL til den fabelagtige pris? - selvfølgelig uden Sib og Cub da man jo allerede har det :)
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
 |
Ullum
Guld medlem
Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
|
Sendt: 26-September-2008 kl. 15:23 |
Kan SIB XL stå vandret eller skal den stå lodret ??
|
 |
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
|
Sendt: 26-September-2008 kl. 15:48 |
Ullum skrev:
Kan SIB XL stå vandret eller skal den stå lodret ?? |
Begge dele.

/Lars
|
|
 |
ICMP
Junior bruger
Oprettet: 17-August-2008
Point: 24
|
Sendt: 26-September-2008 kl. 17:17 |
Hvis man køber dette sæt, Hvilken receiver kan i så anbefale?
Jeg er lige flyttet til min første lejlighed, og har kun et gammelt stereo anlæg.
Jeg er selvfølgelig interneret i noget der kan køre 5.1. Også gerne med HDMI indgange og udgange, så jeg kan sætte nogle ting til, og så dette sæt blot kan styres via en receiver.
Vh Lasse
|
 |
SVP03
Guld medlem
Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
|
Sendt: 26-September-2008 kl. 18:12 |
Er ude at shoppe for en kollega,
nu står det mellem det her sæt + en onkyo 606 eller sony 2400, eller Harbosound med Onkyo 706. Hvilket højtalersæt lyder bedst ?
|
SVP03
|
 |
FriendlyMots
Bruger
Oprettet: 30-Maj-2007
Point: 195
|
Sendt: 26-September-2008 kl. 18:13 |
#ICMP: Well ved det gamle fælleskøb var der en Onkyo 705 med. Den passer, efter min mening, perfekt til setuppet. Dog er der kommet en opdateret version 706 hvilket nok ikke gør det til en ringere reciever. Overvej dog om du har brug for model 706 set i forhold til lillebror 606, som også sagtens kan spille de fleste stuer op.
#Rune: Fik selv byttet en af de almindelige sib'er til en XL som center. Tror det var en god inverstering :)
Redigeret af FriendlyMots - 26-September-2008 kl. 18:14
|
 |
saaroe
Bruger
Oprettet: 24-April-2008
Point: 59
|
Sendt: 26-September-2008 kl. 18:42 |
Endelig, gik bare og ventede på dette fælleskøb :) Er der nogen der ved hvordan det fungerer hvis man gerne vil have et par gulvstandere med i bestillingen? Skal denne ordre laves seperat, eller kan man tilføje den når man er inde på "fælleskøb-bestillings siden" på hihifreaks.dk ?
Til webudviklerne på Recordere.dk, så kan jeg informere om et muligt bug. Jeg kan ikke få lov til at sende min bestilling når jeg bruger Firefox. Jeg får at vide i en message box, at email feltet skal udfyldes, selvom det er udfyldt. Min Firefox version er ver. 3.0.2. Bruger jeg IE7 går den fint igennem.
Redigeret af saaroe - 26-September-2008 kl. 18:43
|
 |
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
|
Sendt: 26-September-2008 kl. 19:13 |
saaroe skrev:
Endelig, gik bare og ventede på dette fælleskøb :) Er der nogen der ved hvordan det fungerer hvis man gerne vil have et par gulvstandere med i bestillingen? Skal denne ordre laves seperat, eller kan man tilføje den når man er inde på "fælleskøb-bestillings siden" på hihifreaks.dk ? |
Tag den med dem bagefter. Bestillingen hos dem angående Fælleskøb, har kun højttalerne (i forskellige konfigurationer)
saaroe skrev:
Til webudviklerne på Recordere.dk, så kan jeg informere om et muligt bug.Jeg kan ikke få lov til at sende min bestilling når jeg bruger Firefox. Jeg får at vide i en message box, at email feltet skal udfyldes, selvom det er udfyldt. Min Firefox version er ver. 3.0.2. Bruger jeg IE7 går den fint igennem. |
Tak /Lars
|
|
 |
whatz
Ny bruger
Branchemedlem
Oprettet: 16-August-2006
Point: 19
|
Sendt: 26-September-2008 kl. 22:16 |
RuneH skrev:
Er helt enig med FriendlyMots. Et rigtig godt sæt med stor ydeevne. Funger rigtig godt til både musik og film. En fornøjelse at have i sin stue :)
Jeg ærger mig dog over at jeg ikke købte Sib XL sidste gang. Har aldrig brugt den sidste højtaler der følger med her som center, da jeg brugere en større jeg havde fra tidligere.
Så planen er at købe en Sib XL - og så 4 stk Hip Stands til de små alm. Sib højtalere. Dem skal jeg bruge i min nye stue.
Man kan vel ikke springe på vognen her, og måske være heldig at købe Sib XL til den fabelagtige pris? - selvfølgelig uden Sib og Cub da man jo allerede har det :) |
Hej Rune, Det kan sagtens lade sig gøre - hvis du blot skal bruge en enkelt Sib XL bliver 650kr ;) EDIT: Hvis du vel og mærke bytter med den gamle sib.
Redigeret af whatz - 27-September-2008 kl. 16:19
|
|
 |
whatz
Ny bruger
Branchemedlem
Oprettet: 16-August-2006
Point: 19
|
Sendt: 26-September-2008 kl. 22:18 |
saaroe skrev:
Endelig, gik bare og ventede på dette fælleskøb :) Er der nogen der ved hvordan det fungerer hvis man gerne vil have et par gulvstandere med i bestillingen? Skal denne ordre laves seperat, eller kan man tilføje den når man er inde på "fælleskøb-bestillings siden" på hihifreaks.dk ?
|
Hej Saaroe, Det kan du godt. Det er blot at gå op i produkter -> sib -> finde de standere du vil have, også lægge i indkøbskurven, efter du har lagt fælleskøbet i, så får du det hele på en bestilling. :) Mvh, Daniel.
|
|
 |