|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Molotow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() Sendt: 23-Oktober-2008 kl. 21:28 |
Jeg har downloaded Movie GUI Builder til PC. Når jeg starter programmet op, så kommer den også med Cover Arts og information, men jeg kan ikke finde ud at "overføre" det til min TViX, hvis det overhovedet er det man kan. Jeg har forsøgt at læse den vedhæftede PDF fil, men det har altså ikke bragt mig tættere på et svar. Det er garanteret en lille dum ting som jeg har overset. Så er der ikke nogen der kan hjælpe mig???
|
|
B&O BeoVision 8-40,B&O BeoSound 1,B&O BeoSound 9000 + Airport Express
B&O MX7000,Apple TV3 Tvix N1, Qnap NAS TS409Pro Panasonic DVD |
|
![]() |
|
Madz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Prøvet http://www.tvixie.com/ ? det er nu meget simpel at bruge og rigtig smart syns jeg, bruger det selv på min tvix 6500 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |