recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hollands fodbold?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHollands fodbold?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dennism Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2008
Status: Offline
Point: 234
Direkte link til dette indlæg Emne: Hollands fodbold?
    Sendt: 23-Oktober-2008 kl. 22:09
Jeg er fan af den hollandske klub Ajax Amsterdam. Jeg har selv Zaptor, men der bliver aldrig vist nogle af deres kampe på de kanaler jeg har.

Er der nogen der kan oplyse mig om, hvilke kanaler der sender deres kampe - eller evt. om man kan købe sig adgang til at se dem over nettet?

På forhånd tak.
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 665
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2008 kl. 23:11
Du skal satse på at Michael Laudrup bliver træner. I så fald vil alle deres kampe blive vist direkte.

Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2008 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af dennism dennism skrev:

Jeg er fan af den hollandske klub Ajax Amsterdam. Jeg har selv Zaptor, men der bliver aldrig vist nogle af deres kampe på de kanaler jeg har.

Er der nogen der kan oplyse mig om, hvilke kanaler der sender deres kampe - eller evt. om man kan købe sig adgang til at se dem over nettet?

På forhånd tak.

Canal+ har de danske rettigheder til Æresdivisionen, og de sender ikke alle kampe med Ajax.

Edit: http://www.canalplus.dk/2008/hollandska-ligan.aspx oversigt over kommende kampe.

Redigeret af mufcdk1974 - 24-Oktober-2008 kl. 15:03
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu