recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken  Onkyo model TX-SR606 eller 706?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken Onkyo model TX-SR606 eller 706?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmusparsum Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken Onkyo model TX-SR606 eller 706?
    Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 20:40
Jeg har søgt i forum, og læst de forskellige indlæg, men er stadig i tvivl om hvilken model, jeg skal vælge Onkyo TX-SR606 eller TX-SR706 ? Den primære grund er prisforskellen ca 4000 for 606 og 7300 for 706 modellen. Jeg har et 50"Panasonic pz 800E ,og en PS3 som skal kobles til, samt en ældre Sony HDD uden HDMI. Jeg skal ikke have koblet en effektforstæker til, så får næppe brug for preout. Så for mig at se er det kun THX Certified (Select plus 2), og måske LPCM der kan være argumentet for at smide de relative mange extra penge for 706eren.  I forhold til de to ting (THX Certified (Select plus 2 og LPCM) er de ting så væsentlige, at de retfærdigører, at jeg smider de 3300 extra, eller vil det være overkill? og er THX Certified (Select plus 2) så meget bedre en lydstandard? Håber på et par gode inputs, så jeg kan beslutte mig.

Redigeret af rasmusparsum - 21-Oktober-2008 kl. 20:44
Til top
CSN Teknik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Branchemedlem

Oprettet: 20-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2008 kl. 09:11
Den har en meget bedre forstærker der er en del kraftigere, her snakker jeg ikke watt på papiret men i den virkelige verden, hvlike højtalere har du, det er det vigtigste
Mvh.Christian

CSN Teknik

Integra.Elac.Velodyne.MKSound.KEF.CSN CustomCables.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu