recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer VSX-lx 70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer VSX-lx 70

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Slashdot Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer VSX-lx 70
    Sendt: 24-Oktober-2008 kl. 20:00
Hej er ny i forrummet og håber nogen kan hjælpe mig.

Har lige fået en pioneer vsx-lx70 ind og stå ved siden af alteret. Men blæseren kører konstant i forstærkeren. Den kører med det samme man trykker på power knappen og den LARMER. Kan ikke finde noget i manualen omkring blæser regulering men det kan da ikke passe blæseren skal trække så mange db at man bliver nød til at spille højt for at overdøve den ? Den har ingen mislyde men med mange omdrejninger og sætter selv ps3'eren i skamme krogen. Nogen ideer til en løsning ?
Til top
Smurf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Juli-2007
Point: 460
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2008 kl. 20:12

Desværre har jeg ikke selv haft fingrene i den omtalte receiver endnu går selv og overvejer at anskaffe den selvsamme.

Prøv at kontakte Pioneer.dk's kundeservice og hør dem ad (hvis de altså er købt af en forhandler der handler med Pioneer.dk). De må vide om blæseren skal kører hele tiden eller ej.

Udover kan det have meget at sige med placeringen, har den luft nok omkring sig osv. så måske en bedre beskrivelse af den placering du har givet den kan hjælpe lidt på vej?

PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer
BDP-LX71
Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61
Baghøjtalere 2 x DM685
TDCTV - bredbånd
Itrends.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2008 kl. 20:14

Oprindeligt skrevet af Slashdot Slashdot skrev:

Hej er ny i forrummet og håber nogen kan hjælpe mig.

Har lige fået en pioneer vsx-lx70 ind og stå ved siden af alteret. Men blæseren kører konstant i forstærkeren. Den kører med det samme man trykker på power knappen og den LARMER. Kan ikke finde noget i manualen omkring blæser regulering men det kan da ikke passe blæseren skal trække så mange db at man bliver nød til at spille højt for at overdøve den ? Den har ingen mislyde men med mange omdrejninger og sætter selv ps3'eren i skamme krogen. Nogen ideer til en løsning ?

Hej Slashdot, og velkommen til recordere.dk

Jeg er ganske enig med Smurf, sådan skal det ikke være, Tag kontakt som anbefalet, alternativt din forhandler

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu