|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Slashdot ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 24-Oktober-2008 kl. 20:00 |
Hej er ny i forrummet og håber nogen kan hjælpe mig.
Har lige fået en pioneer vsx-lx70 ind og stå ved siden af alteret. Men blæseren kører konstant i forstærkeren. Den kører med det samme man trykker på power knappen og den LARMER. Kan ikke finde noget i manualen omkring blæser regulering men det kan da ikke passe blæseren skal trække så mange db at man bliver nød til at spille højt for at overdøve den ? Den har ingen mislyde men med mange omdrejninger og sætter selv ps3'eren i skamme krogen. Nogen ideer til en løsning ? |
|
![]() |
|
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
Desværre har jeg ikke selv haft fingrene i den omtalte receiver endnu går selv og overvejer at anskaffe den selvsamme. Prøv at kontakte Pioneer.dk's kundeservice og hør dem ad (hvis de altså er købt af en forhandler der handler med Pioneer.dk). De må vide om blæseren skal kører hele tiden eller ej. Udover kan det have meget at sige med placeringen, har den luft nok omkring sig osv. så måske en bedre beskrivelse af den placering du har givet den kan hjælpe lidt på vej? |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej Slashdot, og velkommen til recordere.dk Jeg er ganske enig med Smurf, sådan skal det ikke være, Tag kontakt som anbefalet, alternativt din forhandler |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |