|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() Sendt: 24-Oktober-2008 kl. 21:16 |
17 november Har lige skiftet router igår til kraftig D-link dir 635 og det hjalp super............ Men nu virker squessnetwork ikke?? skal der ændres noget derinde ved ny router?? ------------------------------------------------------------ ------ Hejsa Min ellers fatasktiske SB Redigeret af tyros1 - 17-November-2008 kl. 21:51 |
|
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Har du prøvet at lade den køre via et netkabel istedet for at se om det er den trådløse forbindelse der har problemer?
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
![]() |
nej det kunne jeg selvfølge prøve- har dog også før haft problemer med med trådløs men fik så fordoblet min hatighed som hjalp men måske ikke nok Har måske også betydning når hjemmets 3 andre trådløse mvh jan |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
At din pc virker med dit trådløse netværk er ikke det samme som at din Duet virker med det. Hvis en pc ikke får de data den beder om så går der bare meget lang tid inden den bliver færdig. Hvis Duetten ikke får de data den beder om så får du drop-outs i musikken. Så det giver en væsentlig forskel. Under SC findes der en plugin til at teste dit netværk med. Prøv den og se hvad den siger.
Hvilket Access Point har du egentlig? Og er der andre trådløse netværk i nærheden? |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
krimmo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Hej
Vær opmærksom på at hvis bare én af dine pc'ere kun har undertøttelse for 802.11b (11 Mb trådløs) vil den trække hele netværket ned på 11 Mb. Altså laveste fællesnævner - om du vil. Nu forudsætter jeg, at dit trådløse netværk er 802.11g (54 Mbit). Dette kunne være en forklaring. Og SqueezenetWork er tilbage her til morgen - for dem det måtte interessere og som ikke har opdaget at det har været "væk" på Duet, de sidste par dage eller tre... ![]() Hilsen ~/k Redigeret af krimmo - 25-Oktober-2008 kl. 10:57 |
|
TH42PV60 (med slanger af og til) Samsung 3126 PS3 Yamaha RX-V1700 Squeezebox Duet(s) + Classic + Boom + Touch QNAP-109 SqueezeCenter 7.5.1 |
|
![]() |
|
![]() |
Hvor finder jeg den plugin? Jeg en zyxel p-335U mvh jan |
|
![]() |
|
![]() |
Hvordan ser jeg hvad understøttelse de har det er 2 stk 1½ år gamle HP stationære med trådløs |
|
![]() |
|
@lex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Det kunne også være IP-adresse konflikt Med venlig hilsen @lex |
|
![]() |
|
![]() |
Du finder nettest plugin under SCs indstillinger->udvidelsemoduler
Hvis du højreklikker på din taskbar og tager joblisten så er der i den et faneblad der hedder netværk. Nederst på den side kan du se hvad dit netkort kan levere maksimalt. Redigeret af Kurt Poulsen - 26-Oktober-2008 kl. 21:10 |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
Hov jeg så lige det er en Zyxel router du har. Der har/er en del problemer med dem og Duetten.
Se her http://bugs.slimdevices.com/show_bug.cgi?id=7153 |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
Gordon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Er ved at gå amok over min duet - den hakker, så man ikke kan høre sammenhængende musik.. har installeret sqeezecenter 7.2 på en ITX m10000 1 ghz, wired (kombiløsning).. bruger cc = zyxel 2602hw-d1a.. tror I det er ITX'en som ikke kan trække eller har jeg installeret noget forkert? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |