|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brandt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 10:20 |
Hej, Jeg har et Panasonic PX80 og vil gerne have en receiver fra Panasonic som anvender Viera Link. Jeg er i tvivl om hvilken model jeg skal vælge, da jeg ikke har videre forstand på emnet. Surround er ikke afgørende, da jeg som udgangspunkt kun skal have to højtalere i stuen og evt. en sub om nødvendigt. Jeg vil gerne have at receiveren kan tilslutte fire højtalere, så jeg kan placere to højtalere i køkkenet og det er en must at man kan styre kanalerne så der kan slukkes i stuen, mens der spilles i køkkenet og omvendt. Ydermere vil jeg gerne have at der er usb-tilslutning så der er let adgang til mp3 filer. Opfylder Panasonic SA-HR50 eller SA-XR59 disse krav? Receiver beskrives her: http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1056453_l14/index.ht ml Hvis jeg har et budget på 4000-5000 til to fronthøjtalere og to mindre højtalere til køkkenet (ophængte), hvilke vil så evt. være det oplagte valg til en af de omtalte receiverer? Mange tak for hjælpen, Vh Brandt |
|
![]() |
|
jackson stuart ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
tag sådan en her istedet: http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1251124_l14/index.ht ml den kan de nye HD formater... hvad angår højtaler er det nok mere hvad du selv kan li, men focal er blevet rimeligt populære og så er de ikke dyre igen. imo |
|
Sony W5500 - PS1/PS3 - NAD visofive - Sherwood - Dali concept - mission - eltax. (samt suzuki)
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
hvis du ikke skal bruge Surround, køb en rigtig stereo forstærker |
|
![]() |
|
Brandt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Laver panasonic en egentlig stereoforstærker?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |