|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anders Juul ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 19-September-2005 kl. 22:05 |
Hej alle, Findes der et site, som lister de aktuelle bud på Media Center? Jeg går og lurer, men ville gerne kigge på hvad de enkelte producenter har at tilbyde. Desværre synes jeg det er som at lede efter den berømte nål... Optimalt set således at man også kan abonnere på prissænkninger... Jeg kan finde nogle stykker (bl.a. her på sitet), men overblikket mangler. Nogen bud? mvh Anders Juul |
|
Anders Juul Nielsen
|
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
Er det HTPC eller Windows MCE du snakker om?
Overskiften siger MCE (Windows Media Center Edition), men det virker som om det er HTPC (Home Theatre PC) du snakker om. |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Hvis det er MCE så kan det ikke købes som andet end OEM. Har vist nok set det bundlet med en mus på et eller andet tidspunkt til omkring 1000,-
|
|
![]() |
|
Anders Juul ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Ah! Jeg mente faktisk begge dele ;-) Det var mit indtryk at MCE primært blev solgt bundlet med specifik hardware - og at MCE kun fungerede med en smal vifte af hardware...
|
|
Anders Juul Nielsen
|
|
![]() |
|
Sofia ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Når du finder en HTPC kan du checke MCE'en ud som ligger på den. Der er ikke mange steder der rigtig gør de i HTPC'er, men du kan prøve følgende: Zitech - får snart deres nye Zitech Media Center ud og stå i forretningerne Computer City - har/får en Amitech HomeCenter Living Electric City/Elgiganten - burde få Philips' Showline Media Center hjem i slut oktober Fujitsu-Siemens bud på HTPC har jeg ikke kunne finde herhjemme. Alle de andre (hjemmebyg) a la: ahanix (D.VINE), silverstone, origenae (DIGN), mcubed osv kan man ikke rigtig finde så mange andre steder end på nettet. På trods af at jeg arbejder lige ved Falkonér Allé (IT hardware gaden), hvor man kunne have håbet på at se nogle af kabinetterne, er det endnu ikke lykkes mig at se dem "live". Du kan eventuelt checke nogle af følgende MCE sites: Se også tråden Redigeret af Sofia |
|
![]() |
|
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Spottede lige i går at Midtdata.dk har også fået en mediacenter sektion.
|
|
![]() |
|
Sofia ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
De har faktisk rigtig mange af de forskellige byg-selv modeller hos shg under produkter-hardware-kabinetter-htpc. Så har du da et sted at starte
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Lige endnu et udemærket link til en udemærket review af bygselv kabinetter.
Her er review af hhv. Hiper Media Center, Ahanix D-Vine5 Media Center, nmedia HTPC 100 Media Center PC Chassis, nmedia HTPC 100 Media Center PC Barebone, Silverstone LC-10M Silver og SilverStone LC-11M Happy reading ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |