|
Medion remote ?? |
Besvar |
Forfatter | |
Per Røntved
Super bruger Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
Emne: Medion remote ?? Sendt: 20-September-2005 kl. 08:32 |
Hejsa Er der nogen der har købt remote m/touch screen i Aldi i sidste uge? Jeg købte en og har lidt problemer med at få den til at holde indkodningerne Hilfe ... |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Sendt: 20-September-2005 kl. 12:38 |
Præciser det lidt mere. Hvor mange enheder har du på ? Hvilke enheder har problemet ? Har du brugt koder eller defineret knap for knap ? PS Har den en irriterende hørbar lyd i stand by ?? |
|
Per Røntved
Super bruger Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
Sendt: 20-September-2005 kl. 13:21 |
Redigeret af Per Røntved |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Sendt: 20-September-2005 kl. 19:45 |
To af mine bekendte har købt den,men ingen af dem har forstærker ind over. Jeg skal nok lige følge op, hvis de kan bidrage m noget. Begge har nævnt hyletonen !!?? |
|
----OR----
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
Sendt: 26-September-2005 kl. 20:12 |
Hej Købte en sådan til min bror. Den er sådan set udmærket. Hyletonen er der kun mens baggrundslyset er tændt. Det er iøvrigt en Marmitek Easytouch35. Kan også sende RF. http://www.marmitek.com/en/catalogus/product.php?subgroep=2& amp;product=298 Den engelske manual er lidt mere udførlig en den der medfølger. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |