|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Holmstedt ![]() Junior bruger ![]() Anmelder Oprettet: 17-Januar-2005 Status: Offline Point: 46 |
![]() Sendt: 20-September-2005 kl. 11:16 |
Da jeg endnu ikke er moden til et LCD eller plasma TV er jeg begyndt se mig om efter et nyt CRT, da mit gamle snart runder 12 år. Jeg har kig på et Grundig Xedance 82 Flat (MFW 82-3310/7), da det bl.a. har PIP/PAP med to tunere. Er der nogen her i forumet som har erfaring med netop dette tv og evt. har en elektronsik manual (pdf)? /Holmstedt |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Holmstedt Nå, man kan åbentbart ikke linke til deres manualer Men du kan downloade den herfra: Grundig manualer /Lars Redigeret af Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Holmstedt ![]() Junior bruger ![]() Anmelder Oprettet: 17-Januar-2005 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Nix - har prøvet i går - men virker ikke! Det er jo også din skyld... Redigeret af Holmstedt |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Sune Det forstår jeg ikke - jeg har lige hentet den. Men jeg kan dog kun se den og printe den, ikke gemme. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Det var sjovt - har både prøvet hjemmefra og fra arbejde. Får fejlmeldinger hvergang. Vil du ikke printe den for mig? /Sune |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Jeg har ikke selv erfaring med GRUNDIG. Men da jeg går ud fra at det er "bredformat" TV du vil have, vil jeg lige fortælle dig noget, jeg selv fik at vide for et par år siden, da jeg selv skiftede TV ud. Forhandleren fortalte, at når man ser TV (især film) på et bredformat TV, kan noget af teksten (i anden linie) ofte gemme sig under den nederste kant på billedet, så man dårligt kan læse hvad der står. De fleste fabrikanter har så lavet en funktion, så man kan flytte billedet lidt opad på skærmen, og på den måde få hele teksten frem... Denne funktion havde GRUNDIG på daværende tidspunkt ikke fundet ud af lave. GRUNDIG er jo tysk, og i Tyskland, tekster de jo ikke film, som han sagde. Jeg ved ikke om det stadig forholder sig sådan, men jeg ville bare lige nævne det. Der var et par fabrikater mere han nævnte, men jeg kan ikke lige huske hvilke det var. Redigeret af Pokerface |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
Hej Holmsted
Jeg har lige downloade og gemt den, så det skulle kunne lade sig gøre(2,23MB). Problemet med at du får en fejlmelding kan være hvis du bruger bogstaverne,æ,ø eller å når du skal skrive navn mm. Det var det med mig, men da jeg ændre ø med o gik det fint. Hvis ikke kan jeg mail den til dig. |
|
PV
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmmm... får stadig Intern serverfejl... Vendel - du må gerne sende mig manualen (pdf): Mvh. |
|
![]() |
|
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
Hej Holmstedt
Er sendt. Under sendt post fylder den kun 1.84MB istedet for 2,23MB, hvorfor ved jeg ikke, men der er lige mange sider. |
|
PV
|
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak. Kaster mig straks over den! /Holmstedt |
|
![]() |
|
![]() |
Er der slet ikke nogen der kan kender Grundig Xedance 82 Flat (MFW 82-3310/7) og som kort kan beskrive det. Har det f.eks. TV-link eller ligende? Jeg er også faldet over et Samsung Slim Fit tv WS-32Z308P med meget spændende specs... http://www.samsung.com/dk/products/tv/slimfittv/ws_32z308p.a sp?page=Specifications Erfaringer med dette tv modtages også gerne /Holmstedt |
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
Jeg vil anbefale dig at kigge nærmere på Philips 32 PW 9520 med Pixel
Plus 2, der efter manges mening har markedets bedste billedkvalitet og det er
oven i købet til en ovekommelig pris:
http://tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=&em ne =visprodukt&Gruppenr=Philips%2032%20PW%209520&ID _inf oside=45642 Jeg har selv set det i Tapeconnection i Århus og billedkvaliteten er rigtig god. Redigeret af HTPC |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |