Hej.
Jeg har mange trådløse maskiner hjemme hos mig. de kører allesammen på den samme Yousee 16 mbit forbindelse via et Webstar modem, der bliver gjort trådløst af en Netgear 300 N router. Jeg kører med vista på alle bærbare og de virker bedst med en WPA2 kryptering, ellers kører nette helt tosset! Derud over har jeg en printer tilsluttet via den ene af de fire Ethernet porte på Routeren
Problemet er bare at Min Xbox 360 ikke kan modtage det net klart pga WPA2 krypteringen.
Så her kommer spørgsmålet : Kan jeg ikke bare købe en Xtra Netgear trådløs router og forbinde den til min eksisterende Netgear 300 N trådløse router gennem en af dennes Ethernet porte og sætte kablet i den nye routers Internet port burde jeg så ikke have to separate trådløse forbindelser? fordi så kan jeg bare køre forbindelse nr. 2 med WEP eller helt uden kryptering da den kun skal bruges af min xbox.
Det er også utroligt at den ikke kan finde ud af den kryptering, min PS3 har INGEN problemer
Men er det overhoved muligt at opnå to separate forbindelse på den måde?! og kan man det overhovedet når man i princippet kun har en forbindelse
På forhånd tak.