|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() Sendt: 01-November-2008 kl. 13:17 |
Løsningerne findes absolut. Sådan helt kort fortalt, så kan du vælge mellem pris, brugervenlighed og kvalitet - du kan få to ud af tre, men ikke alle tre... Jeg kender ikke til nogen systemer der er relativt billige, men som ikke kræver relstivt god PC-kendskab at sætte op og bruge. Det bedste er efter min mening et system hvor du ikke er afhængig af PC'en til ripningen, men det koster. Ellers er det nærmeste du kommer det vel en NAS-server og players ala Twix, Tvico osv. |
|
![]() |
|
MikkelAnd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Status: Offline Point: 82 |
![]() |
Hejsa Har i snart 1½ år haft en Apple TV, og er voldsomt glad for den. Det er korrekt at som leveret fra Apple så kan den ikke så meget (læs: den kan kun afspille iTunes indhold). Men med lidt hackning så er det pludselig en helt anden sag. Jeg har i længere tid brugt nitoTV og Saphire på min AppleTV som afspillere, men or nylig kom XBMC (Xbox Media Center) til AppleTV i en absolut brugbar udgave og det er virkelig godt. Eneste hage ved AppleTV er de manglende hestekræfter... Den har ikke CPU nok til 1080p og en del x264 hoster den også over. "Standard" xvid/divx har den absolut ingen problemer med - hverken med kabel eller trådløst. Fjernbetjeningsmæssigt så synes jeg det er ganske forunderligt at en standard fjernbetjening til Apple produkter har 6 "knapper" - og jeg savner sjældent flere, men der er selvfølgelig alternativer... Alle standard afspilningsfunktioner (dvs. iTunes indhold) kan styres fra iPhone/Touch XBMC kan styres fra en webbrowser og en iPhone. Virkelig lækkert! /mikkel |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Jeg har ikke større kendskab til dem, men søg lidt i forummet, der er mange brugere her. |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Jeg har en Archos - den kan alt mellem himmel og jord. Jeg bruger den dog kun til at streame audio og fotos (wifi, upnp, twonky) - men den kan også streame video og kan også kobles til tv. Mere info her - måske det kan bruges? /kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
ok... så skal du nok lidt til lommerne a la philips' u-markedsførte (!) pronto-systemer: http://www.pronto.philips.com/ (pronto kan i øvrigt trylles om til en sonos-controller, læste jeg på sonos' forum for nylig) jeg husker også, at der findes noget ekstremt fra en amerikansk producent - crestron - det omtales også indimellem i sonos' brugerforum: http://www.crestron.com/ /kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
![]() |
pronto er da trådløs - så den har intet med archos at gøre... den må kunne klare jobbet og koster vist ca. (fra) 10.000... /kris |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |