Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
|
Emne: Kalibrering på Bornholm Sendt: 02-November-2008 kl. 15:17 |
Jeg flytter lige diskussionen over i en ny tråd:
henriksommer skrev:
koster 200 kroner med tog/færge fra københavn gennem sverige til bornholm. en flybillet ligger vist omkring 5-800 kroner hvis man bestiller i god tid
|
Tog/færge har jeg sgu ikke tålmodighed til i dén sammenhæng, det vil tage en dag hver vej, så det lægger bare to overnatninger til rejsetiden, og så er jeg rent økonomisk lige vidt.
Regnestykket ser derfor eksempelvis nogenlunde således ud: 1700,- for fly tur/retur fra Billund. 1 overnatning i Rønne - vel omkring 700,-. Omkostninger til at komme rundt på øen æder jeg selv, jeg har jo også udgifter med at køre normalt, så det er indregnet i prisen. Jeg kan så nå tre kunder på en dag, så kan vi finde 6 kunder der vel at mærke har tid de to dage, så giver det en merudgift på 400,- per kunde. Hvis du sørger for at skaffe de 6 kunder, så giver jeg de 400,- per kunde i "fælleskøbs-rabat", det svarer nogenlunde til sommer-tilbuddet. Dvs. fremskaf 5 andre der vil have en kalibrering og har tid inden for et to dages tidsrum, så gør jeg det til normalprisen 2800,-. Hvis jeg selv skal lave "benarbejdet", vil jeg lægge rejseudgifterne oven i prisen, så den hedder 3200,-, forudsat at det lykkes at skaffe 6 interesserede.
Så er bolden vist på din banehalvdel... 
|
 |
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 15:21 |
Otto hvad med fælleskøb KUN for bornholmer, så man kunne få flere på
en kalibering end 6 interesserede, og så komme du også til at se mere til
bornholm end du så til Grøndland ?
|
 |
henriksommer
Guld medlem
Oprettet: 26-Juni-2008
Point: 763
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 15:36 |
tror godt det ville være muligt at holde dig aktiveret i en uge herovre ;) men jo lavere pris jo flere kunder selvfølgelig. bornholmere er pisse nærrige *g*
|
Philips 65" 754 Oled Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv
|
 |
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 15:37 |
Startrek skrev:
Otto hvad med fælleskøb KUN for bornholmer, så man kunne få flere på en kalibering end 6 interesserede, og så komme du også til at se mere til bornholm end du så til Grøndland ? |
Ja, det er jo dét der er tanken - jeg siger bare der skal mindst 6 styk til, jo flere jo bedre...
|
 |
henriksommer
Guld medlem
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 15:42 |
koster en enkel kalibrering 2800? eller var det hvad jeg sku give hvis jeg skaffede 6 andre personer? fik jeg ik lige fat i *g*
|
|
 |
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 15:44 |
henriksommer skrev:
tror godt det ville være muligt at holde dig aktiveret i en uge herovre ;) men jo lavere pris jo flere kunder selvfølgelig.
|
6 styk giver en pris på 2800,- jvfr. ovenstående udregning. Flere, så er jeg absolut villig til at kigge på prisen, men vi kommer aldrig ned på samme pris som sommer-fælleskøbet. Så ivrig er jeg ikke efter at holde ferie på Bornholm... 
henriksommer skrev:
bornholmere er pisse nærrige *g*
|
Nu er jeg jo født vestjyde, såååå.... 
|
 |
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 15:44 |
henriksommer skrev:
koster en enkel kalibrering 2800? eller var det hvad jeg sku give hvis jeg skaffede 6 andre personer? fik jeg ik lige fat i *g*
|
2800,- per styk hvis du skaffer 6 i alt. Jeg flyver IKKE til Rønne for at lave én kalibrering til 2800,-...
|
 |
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 15:47 |
Hehe, Otto tro at du ville går god i spænd med de bornholmere, da du jo
er vestjyde, og de er jo også kendt for at værre "pisse nærrige"
Måske kunne du blive så glad for Bornholm at din næste ferie går til
Bornholm
|
 |
henriksommer
Guld medlem
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 15:52 |
hvor mange kalibreringer skal du op på før du er villig til at gå ned i pris? sku jo nok først være til foråret eller sommer.. ellers er der sku ik meget ved at holde ferie på bornholm *g*
Redigeret af henriksommer - 02-November-2008 kl. 15:53
|
|
 |
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 18:01 |
henriksommer skrev:
hvor mange kalibreringer skal du op på før du er villig til at gå ned i pris? sku jo nok først være til foråret eller sommer.. ellers er der sku ik meget ved at holde ferie på bornholm *g*
|
For min skyld behøver jeg ikke kombinere det med ferie... Men vi skal nok op på det dobbelte før det batter noget. Men nu skal vi jo også lige være realistiske, så lad os tage dén diskussion hvis det bliver relevant.
|
 |