|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Svane- ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() Sendt: 03-November-2008 kl. 21:14 |
Hej alle sammen...
Jeg går rundt og overvejer at købe en hvid PS3 fra asien, men er lidt i tvivl om hvad og hvordan import/told reglerne er for sådan noget? Ved i hvor meget man skal betale hvis man bliver taget? Håber i kan hjælpe mig? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Tænk dig lige om, den vil jo ikke kunne bruges til R2 DVDer og Zone B. BDer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Svane- ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Jeg har fundet et sted hvor jeg kan købe en regions fri udgave... Så det skulle ikke være noget problem
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er kraftige forlydender om at en PS3 ikke kan Hackes. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Hvis der er nogen, der lover en regionsfri udgave af PS3 er der måske grund
til at være skeptisk. Mig bekendt findes der ingen muligheder for at gøre PS3 regionsfri. Ved import skal man betale told (mener det er 3,5%, men det varierer efter varegrupper) plus moms af både varens pris og forsendelsen |
|
![]() |
|
![]() |
Jah okay kunne der godt være noget om, det er på denne side at jeg har set det: games-asia.
tak for svaret med import og told reglerne... |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 892 |
![]() |
Selve spillene til PS3 er regionsfri, og det er sikkert det der menes. Mange asiatiske hjemmesider der sælger spil reklamerer med dette. Men det er ikke det samme som at selve konsolen er helt regionsfri. Du skal også være opmærksom på at mange af spillenes online-del er regionslåst, så du vil fx kun kunne spille Fifa09 med andre asiater hvis du har købt spillet i asien etc. Endelig så vil jeg give de øvrige ret i at selve dvd/bd afspilleren er regionslåst og der er ikke nogen som har fremvist en 'oplåsning' som virker. |
|
![]() |
|
![]() |
okay tak for de hurtige svar fokes.... tror bare jeg køber en her i DK i stedet så:) og endnu engang tak for hjælpen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |