|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Aphex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 05-November-2008 kl. 20:23 |
|
På mange af de billeder man ser af dette sæt hænger højtalerne på vægen, nu sidder jeg med dette sæt,og kan ikke lige se mig ud af hvordan de skal hænges op..? Eller er det bare nogen latterlige billeder, hvor der er brugt dobbeltklæbende tape? http://www.pioneer.dk/images/products/homecinemasystems/pion eer/lx01_large.jpg Nogen der evt. kan hjælpe ? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Tror såmænd bare det er ganske almindelig billedmanipulation.. Ville ikke overraske mig hvis det TV - og de højttalere - aldrig har hængt på den væg.
|
||
![]() |
||
ojr5896 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
|
Der medfølger vægbeslag til højttalerne. |
||
![]() |
||
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
![]() |
|
Jeg havde samme bekynringer, men du skal bare skrue beslagene direkte op på væggen (dvs. du skruer ikke beslaget ind i højtaleren). Herefter stilles sattelitterne på belaget. Og JA det er korrekt at sattelitten ikke fæstnes til beslaget gennem skruehullet (da det jo bruges til at skrue højtalerbelaget op i væggen med), men står løst på. |
||
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |