Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
amorbavian
Guld medlem
Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
|
Emne: The Hut Sendt: 05-November-2008 kl. 21:17 |
Jeg skal til at bestille Mirror's Edge og COD5 fra The Hut og vil høre om jeres erfaringer med dem. Jeg vil især vide hvordan det er med disse pre-orders fra UK, eller The Hut.
Er de der på releasedagen eller sender de først på release? Jeg kunne ikke helt tyde de. Jeg er med på at de kan komme en dag eller to senere end release når det ikke er UK - og det kan jeg da leve med - måske.
Men det var den billigste side jeg kunne finde for de to spil.
Ca. 80 pund bliver det med forsendelse.
EDIT: nu ser jeg EURO tegn op i hjørnet, så vi skal sikkert betale i Øvro men jeg kan ikke læse det nogen steder...
Redigeret af amorbavian - 05-November-2008 kl. 21:21
|
BORING!
|
 |
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
|
Sendt: 05-November-2008 kl. 21:31 |
På The Hut betaler man da med £ og ikke med €. Fra Euro Zonen kan man vælge at betale med €. Men her fra DK er det for dyrt at gøre sådan.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 05-November-2008 kl. 21:52 |
Yes. Kan stadig ikke finde hvor det står at man kan vælge. Men det er da super, så er der ikke tvivl hvilken valuta at vælge.
Delivery er kun 99p per spil!
Så mangler jeg bare lige at høre omkring pre-orders...
|
BORING!
|
 |
Radiomanden
Platin medlem
|
Sendt: 05-November-2008 kl. 22:05 |
Tja, flagene har noget at gøre med det, prøv at klikke på dem, så får du prisen i £ eller €.
Jeg har forudbestilt Hancook på BD, den kommer 1/12.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 05-November-2008 kl. 22:10 |
Ja ja, Niels, jeg ved da godt at man skifter på flagene. Så dum er jeg da ikke....Jeg mener en beskrivelse fra dem, at det er frivilligt at vælge for os uden for UK.  Men jeg er med på at det er det...
|
BORING!
|
 |
Henrik_s
Guld medlem
Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
|
Sendt: 05-November-2008 kl. 22:14 |
De kommer jævnligt med rabat koder som regel 10%, så hvis man lige kan vente på sådan en er portoen ihvertfald tjent hjem..
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
 |
Radiomanden
Platin medlem
|
Sendt: 05-November-2008 kl. 22:16 |
Det er slet ikke usædvanlogt, at man rener med at alle andre EU lande bruger € som betalingsmiddel. Det kunne man slet ikke drømme om at finde på derovre, det er ganske sikkert det sidste land i EU til at indføre dem, hvis de nogensinde gør, derovre er man Englænder, vi andre er Europæer.
|
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 05-November-2008 kl. 22:17 |
Hvor kommer de rabatkoder?
|
BORING!
|
 |
MJ (udmeldt)
--
Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 2917
|
Sendt: 05-November-2008 kl. 23:15 |
amorbavian skrev:
Jeg skal til at bestille Mirror's Edge og COD5 fra The Hut og vil høre om jeres erfaringer med dem. Jeg vil især vide hvordan det er med disse pre-orders fra UK, eller The Hut.
Er de der på releasedagen eller sender de først på release? Jeg kunne ikke helt tyde de. Jeg er med på at de kan komme en dag eller to senere end release når det ikke er UK - og det kan jeg da leve med - måske.
Men det var den billigste side jeg kunne finde for de to spil.
Ca. 80 pund bliver det med forsendelse.
EDIT: nu ser jeg EURO tegn op i hjørnet, så vi skal sikkert betale i Øvro men jeg kan ikke læse det nogen steder...
|
Jeg synes de plejer at sende et par dage før så man burde have dem på dagen, men der kan godt gå et par ekstra dage alligevel.
Jeg betaler altid i pund på thehut.
Ang. firmaet thehut så er de en af mine faste leverandører.. de har super service og som regel de bedste priser selv når fragten er iregnet. De sender desværre fra kanaløerne så told/moms må du påregne hvis du er uheldig.
|
 |
Henrik_s
Guld medlem
Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
|
Sendt: 05-November-2008 kl. 23:29 |
amorbavian skrev:
Hvor kommer de rabatkoder? |
Lige pludselig, det kan være lige op til en weekend eller ligende, man skal bare tilmeldes deres nyhedsbrev hvis man skal have direkte besked.. Jeg samler for det meste mine indkøb til koderne er der..
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 11-November-2008 kl. 18:14 |
Underlig, men hurtig service fra The Hut. Måske for hurtig. Her er hvad jeg skriver til dem:
I would like to know whether you ship from UK or not? It is because I live in Sweden and would very much like to avoid any customs charges and swedish VAT.
Thanks in advance.
Og deres svar:
We do ship outside of the UK, there is a charge of �1.59 per item.
Please be aware we cannot control which items are stopped by customs.
Ok, den første kan jeg godt gå med på at han misforstod, hvis jeg er flink. Men han burde da læse ordentlig og vide at Sverige er med i EU og så koster det kun 99 cents at sende. 
|
BORING!
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 11-November-2008 kl. 18:22 |
Martin: Jeg har læst at du skrev at de sender fra kanaløerne, men ville lige tjekke med dem, for jeg kan ikke finde det på siden.
Play.com sender også fra øerne, men jeg har ALDRIG skulle betale told (ud af ca. 40 bestillinger), fordi på deres pakker står der Postage Paid: UK.
|
BORING!
|
 |