recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Yellow Dog Linux PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til Yellow Dog Linux PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
themaz87 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til Yellow Dog Linux PS3
    Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 14:14

Hej Alle.. Jeg har installeret Ovenstående linux på min ps3. jeg kan godt starte det op osv. jeg når faktisk kun til skrivebordet og derefter bliver jeg blank. Jeg har aldrig nogensinde i mit liv beskæftiget mig med Linux, og undervurderede vist systemet. Det er åbenbart ikke lige til at gå til. som i windows. NOgen der kan hjælpe mig på vej? Der er noget med en terminal hvor man kan taste ind i, men jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an. her er nogle af de ting jeg blandt andet gerne vil.

Jeg kan høre musik, men der kommer ikk noget billede når jeg ser avi. film?

Så vil jeg også gerne streame online tv kanaler, men den siger jeg skal bruge plugin. Når man så henter den plugin i form af exe. hvordan skal det installeres? jeg vil være rigtig glad hvis nogen har erfaring med at streame online live tv på linux ps3.

Til top
themaz87 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2008 kl. 16:38
Nogen der kan hjælpe?
Til top
710B Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-April-2006
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2008 kl. 13:37

Jeg installerede YDL 6 i går, efter jeg havde skiftet HDD til 320 GB .

Jeg kæmpede lidt med at få Wifi wpa-psk og BT keyboard til at virke, men nu spiller det.

Du skal ikke bruge .exe filer i Linux og ja, du skal til at "kode" lidt i terminalvinduet - som root og med forward slash .

Dette link giver ikke svar på dit eksakte spørgsmål, men det kan måske give dig en idé om hvordan du kommer videre. 

http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?bo ard.id=ps3media&thread.id=110557

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu