|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() Sendt: 02-November-2008 kl. 23:20 |
Man kan blive tester af Philips nye universalremote: http://svar.smartson.se/philipssru8015danmark.aspx Mvh. |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
har udfyldt.. så må jeg se om jeg er en af de heldige ;)
|
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 358 |
![]() |
Tak for heads up. :)
|
|
—
|
|
![]() |
|
dFrag73 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
Undskyld men er jeg helt gal på den hvis jeg siger at SRU8015 er da ikke ny?!? Såvidt jeg kan se har den være på markedet i snart et år...??
![]() |
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Ja, en af mine venner har sådan en..
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Takker for linket - har tilmeldt mig...
|
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
samme her....
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
Shearer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Jeg vandt en af dem og har lige modtaget den i går.
|
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
Congrats
|
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
fik min igår osse... den er super nem at få til at bruge alle enheder, tog mig 1 time til sat/tv/resiver/hddvd/cd afs.
Men det der tog lang tid hva den fuktion der laver icon ved tv kanalerne, plus man skulle stave mange selv.. ellers super nem. |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
Shearer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
syntes bare ikke den er så god. efter at ha testet den i 2 dage. Der mangler et par kanller, den more funktion er alt for besværligt. også tager den alt for langtid om at regere når lyset i det display ikke er tændt. og ikke mindst, mangler den mulighed for at kunne sættes til computeren. holder mig til logitec. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |