|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dæncker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
![]() Sendt: 07-November-2008 kl. 12:52 |
Hej,
Jeg skal have købt mig en receiver så jeg kan få glæde af de ny lydformater. ![]() Krav
Jeg kan forstå at Onkyo helt klart er favorit herinde, men dog synes jeg ikke så godt om designet, men det skal ikke være den afgørende faktor. Denon har jeg rigtig gode erfaringer med, men den lyse klang kan måske blive for meget for B&W'erne. Marantz er vist ikke helt på samme niveau hvad surround angår, men deres nye serie har et superlækkert design. ![]() Jeg er meget åben overfor forslag, råd og erfaringer! på forhånd tak |
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Ud over de nævnte mærker er der jo også: Harmon Kardon: http://www.harmankardon.com/product_detail.aspx?Region=EUROP E&Country=DK&Language=ENG&cat=REC&prod=AVR%2 0255/230&sType=C Yamaha RX-V663: http://www.yamaha-hifi.com/index.php?lang=d&country=DK&a mp;a mp;idcat1=1&idcat2=2 Begge ligger inden for dit budet. B&W højtalere er lidt tunge at trække så måske skal du op i en model højere end dem der er linket til, men så kommer du nok også lidt over dit budget.
Redigeret af Ullum - 07-November-2008 kl. 13:08 |
|
![]() |
|
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Marantz er efter mine erfaringer bestemt med på beatet når vi snakker surround. dog synes jeg ikke man får ligeså meget for pengen som hved f.eks. Onkyo. Onkyo synes jeg du får mest for pengene så må du leve med designet. ville klart anbefale en onkyo 606. nu kender jeg heller ikke vildt meget til denon's receivere, men hvad jeg har hørt er det også en rigtig god mulighed. det bedste forslag er at tage et smut i hifi klubben og høre dine højtalere sammen med receiverne. jeg er sikker på du også kan få hørt en onkyo et sted hvis det skulle være! |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Yamaha RX-V1900 kan vidst nok købes til 5-6000kr, men aner ikke om den er sort og hvor meget den kan. ellers koster yamaha rx-v663'eren ca. 4-5000kr herhjemme, og fra 2700kr i tyskland. |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
Sony STR-DA2400ES
![]() |
|
![]() |
|
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
![]() |
Hejsa Jeg vil gerne anbefale Denon AVR-1909 som efter min mening opfylder alle din krav incl. prisen idet den koster 4300,- Samtidig er den størrelse mæssig sådan den faktisk kan stå i et alm tv møbel og se rimelig pæn ud....for smukke kan man vel ikke kalde nogen af de AV recivere som findes på marked....de ligner sgu alle samme en gang 70´er HIFI kasser Redigeret af Puma - 07-November-2008 kl. 16:42 |
|
![]() |
|
jackson stuart ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
hvad med pioneer 1018 eller lx-50 den er sku da meget pæn og sort. imo (dog ikke smuk eller pæn som marantz)
Redigeret af jackson stuart - 09-November-2008 kl. 10:21 |
|
Sony W5500 - PS1/PS3 - NAD visofive - Sherwood - Dali concept - mission - eltax. (samt suzuki)
|
|
![]() |
|
Dæncker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
![]() |
Jeg er villig til at give en lidt mere hvis det er hvad mine højttalere kræver.
Pioneer LX-60 synes jeg ser knald godt ud i designet og kan være en mulighed hvis jeg kigger syd for grænsen. Hvad siger i til den?? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |