|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() Sendt: 08-November-2008 kl. 09:31 |
|
Jeg kunne godt tænke mig at prøve at bruge min Xbox 360 controller på min stationær computer, som har vista.
Jeg har hentet Microsoft Xbox 360 Accessories, og lade controlleren finde en driver selv. Men efter det, vil den ikke tage forbindese til computeren. Controlleren er wireless, med sat til med opladeren - er det ikke det samme som en ikke wireless controller? Hvad skal jeg mere gøre for at få controlleren, og vista til at arbejde sammen? |
||
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
||
![]() |
||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
|
Der er simpelhen ingen der kan hjælpe?
|
||
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Tjae det er lidt svært at hjælpe, fordi umiddelbart burde det virke. Prøv at fjerne driveren igen og tage controlleren ud af Pc'en. Reboot Pc'en > Installer driver > tilslut din controller i nævte rækkefølge. Jeg har ikke prøvet med en Xbox controller, men på et tidspunkt havde jeg tilsluttet min PS3 controller (På Win XP maskine). Det virkede sådan lidt on og off, forstået på den måde at det for det meste virkede fint, men sommetider ville PC'en ikke finde den før jeg installere hele molevitten igen. Redigeret af Klondike - 09-November-2008 kl. 09:47 |
||
![]() |
||
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Har du sat comtrolleren til computeren via et plug'n'play kabel? Jeg har ikke selv prøvet at sætte en controller til en computer, men er rimelig sikker på plug'n'play kablet kun overfører 5 V forsyning og ingen signal. Med andre ord er det helt naturligt computeren ikke reagerer. Det du skal bruge er dette. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er bare den oplader der hører med, når man køber litum batteri til contolleren. Jeg ved ikke om den sender signal igennem, men det troede jeg bare. |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Var det også en wireless du satte til med strømkabel, og fik det til at virke? |
||
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Jeg brugte det kabel der medfølger til PS3
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
|
Det kabel der følger med lithium batteriet kan ikke overføre signaler.
Du skal have en DECT modtager til computeren, fx. den centric linker til. Xbox'ens controllere bruger nemlig DECT i stedet for Bluetooth som PS3 controllere. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |