|
Hvilken model er bedst til prisen ? |
Besvar |
Forfatter | |
Muzmuz
Ny bruger Oprettet: 18-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Emne: Hvilken model er bedst til prisen ? Sendt: 24-September-2005 kl. 18:49 |
Hej.... Jeg har længe overvejet køb at fladskærm 42 tommer, men har til nu holdt mig fra et køb da jeg mange steder har læst og hørt at priserne på dem vil rasle ned omkring nytår og mange af modellerne på markedet lige nu er fyldt med fejl.... Nu er jeg så ved at gøre overvejelserne til virkelighed og mit spørgsmål er derfor ved et køb af en fladskærm nu hvilken model i den mellemste prisklassen Plasma eller LCD er det klart bedste køb, når man samler kvalitet med prisen ???? Nogle der kan henvise til en side hvor der jævnligt bliver lavet test på fladskærmene og hvor man kan gøre sig et godt køb af fladskærme ??? Mvh. K |
|
KF
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
Sendt: 24-September-2005 kl. 21:55 |
test af skærme: www.dinside.no Hvis du vil have en mellemklasse skærm, bør du nok gå efter en plasma. Hvor meget vil du ofre ? |
|
Muzmuz
Ny bruger Oprettet: 18-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Sendt: 24-September-2005 kl. 21:58 |
Har en plan om en pris på 14-20.000 kr.
|
|
KF
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 25-September-2005 kl. 17:12 |
Hvis det skal være 42" så er det plasma. LCD TV i den størrelse er for dyre. Kig evt. på LG 42PX4RV som der var et fælleskøb af her for en måneds tid siden. Der er vist bred enighed om at det er et godt TV til prisen. Panasonic TH-42PA50E skulle også være et godt plasma i den prisklasse. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |