recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Squeezebox fjernbetjening langsom
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSqueezebox fjernbetjening langsom

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Shavoh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Squeezebox fjernbetjening langsom
    Sendt: 10-November-2008 kl. 10:31

Hejsa i forummet...

Har købt en Squeezebox Classic for 2 uger siden, og er udemærket tilfreds med købet -og fik den op at køre på ingen tid... men men...

Har oplevet at fjenbetjeningen ligesom "svigter"... og man skal trykke flere gange for at fx. bladre radiostitionerne igennem, skrue op/ned osv. Venter man lidt efter tasketryk, kan den finde på at bladre alle "tastetrykkene" igennem, ligesom der er en form for forsinkelse på.

Jeg har skiftet batteri i fjernbetjeningen flere gange, men uden resultat..

Nogle der har erfaringer med ovenstående???

M.v.h.

Martin

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2008 kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af Shavoh Shavoh skrev:

Nogle der har erfaringer med ovenstående???

Jeg oplever det selv når diskene i min nas er stoppet - så skal de lige have tid til at spinne op inden squeezecenter-software'n svarer og menusystemet igen kører. Ellers kører det fint og der er nærmest ingen forsinkelse fra jeg trykker til der er respons.
/Tommy
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2008 kl. 17:51
Det er givetvis problemer med enten dit netværk (bruger du wifi?) eller din server (NAS?). Fjernbetjeningen fejler ikke noget tror jeg.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu