|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vmark ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 10-November-2008 kl. 12:39 |
Jeg har lige bygget mig en htpc og har valgt at bruge MediaPortal som mit mediecentersoftware. Jeg mangler stadig at købe et tv-tuner kort og er ret forvirret omkring hvilket kort, der bedst dækker mine behov. Så mit håb er at der er nogen her, der kan hjælpe.
Jeg har kabel tv via tdc, så det vigtigste er at den analoge tuner virker med MediaPortal, men jeg ville også gerne have dvb-t understøttelse. Jeg kører Win XP Pro på en ASUS 780G (chipset) bundkort med en AMD 4850e cpu og ATI HD4670 Grafikkort (ved godt at det virker mærkeligt, når der er integreret GPU i bundkortet, men jeg vil også gerne game lidt). Jeg har overvejet hauppauge hvr-900, da det er en billig hybrid løsning, men jeg er i tvivl om den analoge del vil virke med MediaPortal og den analoge tuner er trods alt det vigtigste. |
|
![]() |
|
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
Kig på http://www.team-mediaportal.com/manual/Supported_TVCards hvor supporteret TV kort er nævnt. Evt søg i deres forum hvis dit kort ikke er på listen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |