|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Clinten ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 03-November-2008 kl. 16:35 |
Her har jeg gået og ventet og ventet på den nye Epson TW3800 som har den fleksibilitet (horisontal lens shift) jeg har brug for til min hjemmebio. Og ud af det blå (jeg følger nok ikke nok med) kommer Sony med deres VPL-HW10. Hvilken er den bedste projektor? De ligger begge ml. 1700 og 2000 Euro på de tyske sites. Det abolutte primære formål er til film. Koblet op til en PS3 og en Onkyo 606 receiver i et kælderrum, hvor jeg styrer lyset. Lærredet er 106". |
|
![]() |
|
Raven_74 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Der er kommet en anmeldelse af Sony HW10 på projectorcentral:
http://www.projectorcentral.com/sony_hw10_projector_review.h tm Måske kan den hjælpe. VH. Raven_74 |
|
![]() |
|
Clinten ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Det var da en pæn anmeldelse
![]() Jeg har ladet mig fortælle at Epson'en skulle ramme markedet i denne uge - og da jeg alligevel har ventet en måned længere end forventet ![]() Jeg er dog også fristet af udsalgs-tilbudet på Sanyo Z2000. 13-1400 Euro er jo knap nok 10.000 kr. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |