|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() Sendt: 11-November-2008 kl. 08:44 |
Jeg har lovet en af mine venner at hjælpe med at finde et effekttrin gerne hvor der kan tilsluttes 7 ht'er. Kan umiddelbart ikke finde nogen der kan mere end 5. samtidig er det vigtigt den spiller rigtig godt i stereo. har kigget på ROTEL og sunfire, nogle der har erfaringer med dem. det er stort set de eneste jeg kender i prisklassen omkring de 20.000kr. der samtidig levere en del W kan man overhoved finde et sådan effekttrin uden at skulle op i 50k+. det må maks være 25k. kender i nogle forhandler hvor man evt. kunne få et lyt i københavns området. links til andre modeller/mærker er meget velkomne
Mvh Jonas |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
kig på denne http://www.av-connection.dk/?ML=917
|
|
![]() |
|
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Den ved jeg ikke hvordan jeg kunne gå forbi det var ellers der jeg kiggede på rotel. den har umiddelbart det hele. det bliver lige smidt videre til ham.
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Har lige købt den her brugt. 9 mdr. 35% i afslag af nyprisen. http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/forstaerker/nad _m25_effektforstaerker_grigio.htm Så mangler der ikke noget :-) Som ny er der den her, billigt i sverige, men den mangler jo sikkert også lidt watt. http://www.flatscreencenter.se/page/products/fullAccessorieI nfo.php?id=3022 Tilføjet: Det er s... da den samme Marantz som linket tidligere, Det bliver jo kun 11.500,- i dkr., det var da lidt af en forskel. Redigeret af SVP03 - 11-November-2008 kl. 10:50 |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
![]() |
Den NAD du linker til har ikke XLR stik, hvad hedder de indganger der bliver brugt i NAD'en. linket til flatscreencenter.se kan jeg sgu ikke få til at virke. edit. så ikke lige det var almindelige RCA man brugte til NAD'en Redigeret af jrued - 11-November-2008 kl. 11:16 |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Nu er der nogle ting, som jeg er lidt uenig med SVP03 i, det er ingen hemmelighed. Men den NAD-fætter, den vil helt sikkert kunne dække alle dine kammi's krav. Om man kan få noget, der er lidt så godt, til en biligere pris, ved jeg ikke. Så enig med ovenstående i, at NAD'en er rigtig hidsig og der er masser af effekt /Zirio |
|
![]() |
|
![]() |
Det er faktisk min Kammi's far jeg har fået lov til at komme med nogle forslag til hvad han skal have af lyd, da han er helt blank. og har så har jeg kigget på Onkyo's PR-SC886 og dertil skal jo en effektforstærker. marantzen ser godt nok lækker ud også er han måske en smule fremtidssikret med den 8'ne kanal. På et tidspunkt må der jo komme lydspor med en ekstra højtaler i loftet ville marantzen ikke gå bedre med Onkyo'en end Nad'en. |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
http://www.flatscreencenter.se/page/products/fullAccessorieI nfo.php?id=3022 NAD har RCA ind. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
![]() |
det kan jeg godt forstå, men tror nemlig ikke umidelbart han gider skifte så hurtigt ud. Han vil have noget god kvalitet der fungere også behøver han i øvrigt ikke tænke mere over det. så kan han have det i x antal år. nok +10år. har nogle af jer kendskab til sunfire? de skulle jo levere rigtig meget effekt, har bare ikke hørt en og de går jo under varm amerikans lyd. det ville jeg gerne lige finde ud af hvordan lyder ellers må jeg lige snakker med ham og hive ham ud og høre marantz og NAD. er der ellers andre 7 kanals effekt forstærkere, i den prisklasse? jeg kan se Hifik. har Classé hedder det vist. det er jo bare en helt anden prisklasse. Redigeret af jrued - 11-November-2008 kl. 11:40 |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Man kunne også gå efter noget brugt, som fx. en combo af Rotel RMB-1095
og RB-1080 (det give så total 7x200w), et sådan sæt må kunne fås bruge for omkring 15.000 kr. og disse Rotel har Bal. XLR indgange. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |