|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||||
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() Sendt: 11-November-2008 kl. 11:43 |
|||
Jeg har altid syntes XBMC var fedt på min gamle Xbox. Nu har jeg læst man kan installere den på Apple TV. Se tråd Nogle der har prøvet det? Det er ikke muligt at få Apple TV til at vise live TV-signal? Overvejer lidt at købe en fladsærm med indbygget Harddisk og DVB-C tuner, så burde AppleTV (har NAS) med XBMC kunne gøre tricket med musik, film og billeder.
Redigeret af Mokuer - 11-November-2008 kl. 12:04 |
||||
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
||||
![]() |
||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
|||
Nej, men mine fil ligger primært i .iso format.
|
||||
|
||||
![]() |
||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
|||
altså hvis XBMC nu kan fungere som Medie Center Extender... så begynder det her pludselig at blive meeget interessant
|
||||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Er blot nysgerrig. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
mine erfaringer fra Xbox'en var bare at det mounter ALT!! Dernæst synes jeg menuer og brugerinterface er superhurtige at komme rundt i. Mit største anke er selvfølgelig at der ikke er TV del indbygget. Jeg har er ikke særlig teknisk anlagt. Og jeg har ikke så meget tid til at "nørde" med alle indstillinger. Så jo mere det kan uden at skulle "tweake" en masse jo bedre. Det jeg er mest ked af ved min opbygning af HTPC er at den larmer fra blæser og processor. Jeg har læst et par tråde om ting der skulle gøre den mere lydløds, men jeg har ikke har haft heldet/dygtigheden til at køre blæser ned i hastighed og slå de autoindexeringer fra, som kører når Vista starter. Derfor synes jeg Apple TV kunne være en god løsning, hvis den kunne opfylde mine behov. Nå - der var en masse tuderi. Men bottomline er XBMC virkede super godt på min Xbox uden nogle former for opsætning, så jeg vil prøve den igen, og så måske prøve forfra med opsætning af min HTPC... |
||||
|
||||
![]() |
||||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
|||
ud fra mit synspunkt er det interessant hvis det kan extende, for så kan man pludselig bruge en appletv som extender til sin eksistereden htpc... ikke så meget andet |
||||
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hvad er det som gør atv(XBMC) til en extender fremfor standard atv ? |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Nu kiggede jeg lige nogle Screenshots af appleTV her. XBMC har en masse preinstallerede streams fra nettet. Se her for at få et lille overblik over hvad den kan tygge.
|
||||
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hvis man vil enable alle disse ekstra funktioer / formater som du har i XBMC, så kan det gøres vha et atv hack som kan købes for 200-300kr. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ved heller ikke om den kan extende, men en MCE Extender kan hente al info på en htpc ind i extenderen, og til det display den er tilknyttet |
||||
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |