|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jesper3a ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 12-November-2008 kl. 10:40 |
|
Hej Er ny på siden og skal til at kaste mig ud i den fagre HDverden. Har besluttet at købe et Panasonic pz800(kom gerne med input hvis der er bedre alternetiver) dertil skal jeg så have en BRafspiller for at det designmæssigt ser ordentligt ud skal det ogsp være en Panasonic mit spørgsmål er så jeg kan se der er to modeller i spil 35 og 55eren hvori består den store forskel? Mit andet spørgsmål er på lydsiden jeg har idag et surroundanlæg populært vel kaldet 5.1 og dertil har jeg en Nad t763v2 receiver. Hvad ville jeg kunne opnå lydmæssigt med det setup? Ps mit faglige niveau er på det stadie at jeg kan høre at der er stor forskel på lyden i Dolby digital og DTS men ikke mere end det så lad det endeligt ikke blive for teknisk
|
||
![]() |
||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|
Velkommen til Jepser På grúnd af, du kun har en "sådan en gammel NAD" så bliver du nød til, at købe en Afspiller med 5.1/7.1-analog-udgang. Jeg ved Panasonic DMP-BD55 har det. Så kan du opnå et dekodet PCM-signal i din forstærker. Så afhængig af dine højtalere, så burde du kunne væsentlig forskel |
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Hej jesper3a. BD55'eren er den oplagte kandidat http://www.recorder.dk/forum/forum_posts.asp?TID=48091&P N=2
|
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
|
Mht. Tv ville jeg nok vælge et panasonic pz80 frem for pz800. Koster 4500 mindre, og så stor forskel er der altså heller ikke på dem
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12429 |
![]() |
|
Der ér stor forskel, hvis man går op i korrekt billedgengivelse. Kun på PZ800 kan man slå det udvidede (og dermed forkerte) farverum fra, og det skulle dermed være det bedste tv på markedet, der ikke står Pioneer på. Det er da en forskel der er til at tage og føle på. |
||
![]() |
||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
|
Det ved jeg godt, men er det så 4500-5000 mere værd... |
||
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12429 |
![]() |
|
Selvfølgelig er det dét, hvis man er interesseret i så korrekt billedkvalitet som muligt, og ikke har råd til Pioneer, eller det af andre grunde ikke skal være Pioneer.
|
||
![]() |
||
jesper3a ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Ja mit argument er også noget så simpelt som at jeg kan bedre lide designet på pz800
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |