|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Monsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 08-November-2008 kl. 10:22 |
Hey.
Jeg har for noget tid siden anskaffet mig min første projektor, men jeg er egentlig ikke helt tilfreds med billedkvaliteten indenfor de standarder man har at vælge mellem. Fx "Game" eller "Movie". Har selv prøvet at ændre på instillingerne, men syntes ikke jeg er kommet så godt fra det, da jeg er lidt i tvivl om hvordan et korrekt billede skal se ud :P Har søgt nettet tynd for oplysninger om hvordan andre folk har stillet deres settings, men uden held. Håber der er nogen herinde der kan hjælpe, for har desværre ikke penge til at få en mand ud og kalibrere den, hvilket nok også ville være spild af penge, med denne projektor. Projektoren er også identisk med modellen EP739. Mvh Monsen. Redigeret af Monsen - 08-November-2008 kl. 10:25 |
|
![]() |
|
vasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Køb denne: http://www.axelmusic.dk/productDetails/0647715600424 Fås også på DVD. Glimrende til kalibrering også for almindelige brugere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |